Podjetje Mastercard obeležuje vrnitev UEFA Lige prvakov z ekskluzivnimi intervjuji z nogometnimi legendami na priceless.com. Tri nogometne ikone v intervjujih razkrivajo, kako nogomet ni vplival le na njihovo kariero, ampak tudi na življenje, in navijačem pomagajo uvideti, kako lahko žoga pomeni začetek nečesa neprecenljivega (Start Something Priceless®).
UEFA liga prvakov se je po petmesečnem premoru na zaslone vrnila v petek in Mastercard je za razmislek o strasti do nogometa in pomenu slavljenja zaprosil Joseja Mourinha, dvakratnega zmagovalca lige prvakov v vlogi trenerja, ki trenutno vodi angleško moštvo Tottenham Hotspur, Edwina van der Sarja, nekdanjega nizozemskega vratarja, ki je bil štirikrat razglašen za najboljšega vratarja v Evropi, in Marcela Desaillyja, nekdanjega francoskega nogometaša, ki je pokal UEFA lige prvakov prejel dvakrat.
Trije ambasadorji podjetja Mastercard so razkrili vse: od dogodkov, ki so se jim še posebej vtisnili v spomin med kariero v UEFA ligi prvakov, do svojih inspiracij in razlogov, zaradi katerih menijo, da je UEFA liga prvakov najbolj neprecenljiv nogometni turnir.
Portugalski nogometni trener José Mourinho, je razkril, da ima nogomet v krvi že vse od rojstva: "Žoga lahko kot vulkan povzroči izbruh nečesa neverjetnega. Moj oče je bil nogometaš in rodil sem se na dan, ko je igral tekmo, tako da so oče in soigralci zapustili ekipni hotel, da bi me lahko prvič videli."
Legendarni trener, pogosto omenjan kot najboljši na svetu, je opisal tudi načrte za prihodnost, kjer se osredotoča na osvajanje lovorik s svojim trenutnim klubom.
Francoski nogometaš Marcel Desailly, bistveni člen Milana, zmagovalne ekipe UEFA lige prvakov leta 1994, uspeh pripisuje podpori s strani soigralcev in pomenu ohranjanja kohezivnosti med celotnim časom trajanja turnirja ter dodaja: "Imel sem srečo, da sem bil v ekipi s fantastičnimi soigralci, s katerimi smo osvojili UEFA Ligo prvakov."
Edwin Van Der Sar medtem izpostavlja pomen vrednot in prijaznosti ter upa, da bosta ti dve vrlini postali njegova zapuščina in obenem navdihnili prihodnje generacije vratarjev. Tekom celotnega intervjuja je izžareval strast do UEFA lige prvakov in obenem spomnil na pomen nogometa za navijače zaradi navdušenja, ki ga prinaša tako njim kot tudi igralcem, ko se na tekmovalno površino sprehodijo pred polnim stadionom.
Jeannette Liendo, višja podpredsednica za trženje in komunikacije pri Mastercard Europe, je dejala: "UEFA liga prvakov igra velikansko vlogo na vsakem koledarju nogometnega navdušenca – in za njih vemo, da lahko žoga pomeni začetek nečesa neprecenljivega – od navdušenja nad zadetkom, do preprosto veselja, da so del tega dogodka. Mastercard je zavezan k omogočanju neprecenljivih možnosti in strastno sporočilo o ljubezni do žoge, ki ga nogometne legende kot so Mourinho, Van Der Sar in Desailly delijo z navijači, lahko slednje resnično poveže z najpomembnejšo postransko stvarjo na svetu."
Mastercard želi še dodatno izboljšati doživetje ogleda zaključka UEFA lige prvakov. Podjetje želi pokazati, kako lahko navadna žoga, prav poseben šport in edinstven turnir ustvarita zabavo, v kateri lahko sodelujejo prav vsi in slavijo najboljše, kar lahko nogomet ponudi. Mastercard ljubiteljem nogometa omogoča potešitev strasti preko svojih sponzorskih platform in sodelovanja s tremi nogometnimi legendami ter jim obenem ponuja enkratno priložnost za neponovljivo doživetje v obliki treninga z Marcelom Desaillyjem ter priložnostjo, da Joséju Mourinhu in Edwinu Van Der Sarju postavijo par žgočih vprašanj.
Letos želi Mastercard zbližati nogometne ljubitelje tudi tako, da poskuša postaviti svetovni rekord z največjim digitalnim 'mehiškim valom' na družbenih medijih. Mastercard #PricelessWave bo ustvaril novo in nepozabno doživetje, ki bo povezalo nogometaše in ljubitelje UEFA lige prvakov, ki bodo svoje ekipe lahko podpirali ob ogledu tekem od doma. Pridružite se neprecenljivemu valu: https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave