Ker je vodstvo ameriškega avtomobilskega koncerna Chevrolet spoznalo, da rdeči vragi niso več konkurenčni ne v Angliji, še manj pa v ligi prvakov, je povleklo drastično potezo - umik iz kluba.
Američani so leta 2012 z rdečimi vragi podpisali 459 milijonov evrov težko pogodbo, a takrat je bilo vse drugače. Manchester United je bil še vedno spoštovanja vreden evropski gigant, na čelu pa je bil Sir Alex Ferguson - svojevrstni garant za vrhunske rezultate.
Da trikratni evropski prvak ni več priznana blagovna znamka, bi bilo napačno razmišljanje, dejstvo pa je, da je v zadnjih letih nazadoval in je danes daleč od evropskega vrha. Od trenutka, ko je Manchester United na svoje drese zarisal ime Chevrolet, ni več osvojil angleškega naslova. Vodilni možje ameriškega podjetja so prepričani, da so doslej močno preplačali posel. Zaupni vir, blizu podjetju, je celo pojasnil, da so bili Američani že takoj po sklenitvi pogodbe prepričani, da je ta zanje slaba. Vodja marketinga naj bi bil celo takoj zatem odpuščen.
Sodelovanje angleškega kluba in ameriškega podjetja bo zaključeno leta 2021.
Manchester United je po osmih krogih v spodnjem delu lestvice, na 12. mestu ima le dve točki več od ogroženih ekip, ki bi danes izpadle iz premier lige. Prvi Liverpool (nekdaj) velikemu tekmecu beži že za 15 točk.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
NOV HUD UDAREC za Manchester United! Američani se čutijo OPEHARJENE, zato so ...
Navijači Manchestra Uniteda mislijo, da so po vrsti neuspehov že vsega hudega vajeni, a rdeči voz še naprej drvi strmo navzdol.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke