V Barceloni na vsak način želijo povečati mednarodno letališče El Prat, ki že nekaj let ne more sprejeti toliko letalske prometa, kolikor bi bilo potrebno. Oziroma, povedano drugače, želja po povečanju letališča prihaja predvsem z naslova španskih oblasti in letalskih družb, medtem ko so lokalne oblasti kar precej bolj zadržane. Kot obtožuje predsednik ene od družb, tudi zato, ker bi to prineslo prav posebne spremembe v prav posebni soseski.
"To ni mogoče nikjer na svetu," poudarja prvi mož družbe Vueling, druge največje španske letalske družbe. "Letališča ne povečajo zato, ker nam ne dovolijo leteti prek Messijeve hiše," je izrekel besede, ki so se razširile kot požar. In pri katerih gospod z imenom Javier Sanchez-Prieto tudi vztraja. čeprav je treba priznati, da si je Messija izbral pač zaradi njegove največje prepoznavnosti, težava pa je v resnici celotna soseska.
Za kaj gre? Pristajalne steze na barcelonskem letališču so zdaj obrnjene tako, da manjši del letal bodisi pristaja bodisi vzleta nad sosesko Casteldefedes, ultra luksuznim naseljem na plaži kakšnih 10 kilometrov zahodno od letališča, kjer stoji tudi Messijeva super vila. Če bi letališče povečali z novim terminalom in dodatnimi stezami, bi se to spremenilo, kar pa prepoveduje zelo strog krajevni odlok, ki ultra premožnim prebivalcem soseske zagotavlja popoln mir.