Klub iz Gelsenkirchna, za katerega je sredi sedemdesetih igral tudi Brane Oblak, je že pred leti predstavil 5 kilometrov dolgo cev, ki so jo na stadion speljali iz bližnje pivovarne Veltins in s pomočjo katere so lahko na dan tekme iztočili več kot 52 tisoč litrov piva.
Zdaj so šli vodilni ljudje Schalkeja še korak dlje, predstavili so namreč novi dres za prihodnjo sezono, ki ima na rokavu integriran čip za plačevanje pijače, hrane in spominkov na stadionu.
Tistim navijačem, ki si bodo priskrbeli dres, na tekme Schalkeja ne bo več treba nositi gotovine ali kreditnih kartic, vse kar si bodo privoščili v času tekme bodo namreč plačali s pomočjo vgrajenega čipa na njihovem dresu.
Prodajalec na stadionu bo poseben čitalec približal rokavu s čipom in nakup se bo enostavno zabeležil. Navijači bodo lahko tako hitreje kupili pivo in klobase, vrste pred stojnicami s hrano in pijačo pa bodo krajše.
Schalke je projekt zagnal s pomočjo sodelovanja z novim sponzorjem, spletnim supermarketom. Dogovor je sklenjen za štiri leta, če pa bo sodelovanje uspešno, se bo bržkone podaljšal za daljše obdobje.
Ob predstavitvi so tiskovno predstavnico kluba Anjo Kleine-Wilde vprašali, če bodo imeli tudi dresi igralcev vgrajen čip, ta pa je duhovito ovrgla takšna namigovanja: "Ne, oni jih pravzaprav ne potrebujejo. V polčasu ne bodo imeli časa, da bi se sprehodili do stojnice s hrano in pijačo."
Stadion Veltins Arena je super moderen stadion, ki ima 15 manjših restavracij, 50 stojnic s ponudbo mesa iz žara, 35 kavarn. Gostinci na stadionu lahko v času tekme navijačem ponudijo 2500 kilogramov klobas, 7000 prest in 1000 kvadratnih metrov pizze.