Najbolj natančne opazovalce tekem Barcelone je v zadnjem času zmotilo dejstvo (oziroma so ga opazili), da si brazilski zvezdnik Neymar praktično vedno na novo zaveže nogometne čevlje, preden izvede udarec iz kota. Zadeva se pojavlja tako pogosto, da so katalonski novinarji dogodke začeli preiskovati in prišli do zanimivih izsledkov.
Po njihovih informacijah je sloviti nogometaš v zadnji pogodbi, ki jo je sklenil z gigantskim ameriškim opremljevalcem Nike, podpisal tudi nadvse zanimiv člen. Po njem si mora čim večkrat (ni znano, ali je število natančno določeno ali je prepuščeno občutku igralca) zavezati čevlje pred izvajanjem kota. Da, prav ste prebrali.
Za kaj gre? Jasno, televizijske kamere so na izvajalce kota še posebej osredotočene in Nike je ugotovil, da hitro dodatno približajo izvajalca, kadar ta naredi karkoli neobičajnega. Denimo poklekne in se ukvarja s čevlji. To pa je najboljša mogoča reklama za proizvajalca čevljev, kot lahko vidite tudi na pričujočem detajlu iz enega od teh posnetkov.