Kako javna agencija SPIRIT Slovenija vidi povezavo med športom in gospodarstvom ter kakšno vlogo ima pri spodbujanju sinergije med tema dvema področjema v Sloveniji?
Že dolgo velja, da je med športom in poslom izjemna sinergija, zato smo se na SPIRIT Slovenija lani lotili koncepta, s katerim smo ob robu pomembnih športnih dogodkov začeli pripravljati poslovna srečanja. Vsi ti dogodki se ponašajo z močno mednarodno medijsko pokritostjo, izjemno gledanostjo in prepoznavnostjo doma in v tujini, zato so odlična priložnost za nagovarjanje globalne javnosti, pa tudi za spletanje novih stikov med udeleženimi podjetji ter internacionalizacijo njihovega poslovanja. Ta koncept se je že zelo kmalu izkazal za zadetek v polno, zato so in bodo tudi letos v ospredju naših aktivnosti prav poslovni dogodki v okviru športnih prireditev.
Katere konkretne vsebine za podporo gospodarskemu razvoju skozi športne dogodke je agencija izvedla letos?
Na tem področju smo izjemno aktivni že od samega začetka letošnjega leta. Že na začetku januarja smo na Zlati lisici v Kranjski Gori pripravili letno srečanje prevzemnikov in naslednikov družinskih podjetij, ki je preseglo vsa naša pričakovanja. Čeprav je Pokal Vitranc zaradi neustreznih vremenskih razmer odpadel, smo v Kranjski Gori izvedli odlično obiskan Slovensko-francoski poslovni forum o priložnostih v vesoljski industriji in na področju športa. Marca smo v času finala svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici izpeljali kar tri dogodke: Slovensko-poljski poslovni forum na temo kibernetske varnosti in umetne inteligence, kjer smo gostili tudi predsednika obeh držav, poslovni forum na temo priložnosti, ki se odpirajo pri obnovi Ukrajine, in Slovensko-kosovski poslovni forum, ki se ga je udeležilo več kot 100 predstavnikov podjetij obeh držav. Vsi dogodki so bili zelo uspešni, podjetja so bila zadovoljna, saj je bilo obilo časa tudi za poslovne pogovore in mreženje, kar je zanje velika dodana vrednost.
Kaj imate na tem področju v načrtu do konca leta?
V duhu krepitve sinergij med športom in poslom nadaljujemo tudi naprej. Pospešeno se pripravljamo na poslovne dogodke, ki jih bomo do konca leta organizirali v času večjih športnih prireditev. Pred nami so namreč poletne olimpijske igre v Parizu in junijsko evropsko prvenstvo v nogometu v Münchnu, kjer bomo s poslovnimi dogodki in našo promocijsko kampanjo I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. svetovni javnosti poleg vrhunskih športnikov in njihovih dosežkov predstavili tudi trajnostno usmerjenost naše države, ustvarjalnost in inovativnost Slovencev ter pametne rešitve slovenskih podjetij. Prepričan sem, da nam bo to odlično uspelo.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Rok Capl, direktor Spirit Slovenija: Pogled je usmerjen v nogometni Euro in olimpijske igre
Direktor Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije je pojasnil, kako močno sta povezana šport in gospodarstvo, kaj je bilo na tem področju storjenega doslej in kakšni so načrti v prihodnje.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke