Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
30. 06. 2023 · 11:33
Deli članek:

Automatic servis prvi v Evropi s statusom odličnosti "customers' friend" za vending storitve

Po temeljitem in izčrpnem preverjanju različnih vidikov poslovanja s strani uglednega mednarodnega združenja ICERTIAS je podjetje Automatic servis postalo ponosni prejemniki prestižnega certifikata “Customers' Friend” za vrhunske vending storitve. Kot prvi prejemnik tega certifikata za vending panogo v Evropi dokazujejo, da se njihovo prizadevanje za odlično uporabniško izkušnjo odraža tam, kjer najbolj šteje.

Tovrstni dosežki utrjujejo status najboljšega vending podjetja v regiji, ki ga uživa Automatic servis. Pridobljen certifikat je odraz skupnih prizadevanj vseh zaposlenih, ki se iz dneva v dan trudijo ustvarjati vrhunsko izkušnjo. Z njim je podjetje upravičilo slogan “Moj trenutek dneva”, saj je pokazalo, da posluša želje svojih strank in partnerjev ter ceni njihov čas.

VEČ KOT ZGOLJ “ŠE EN CERTIFIKAT”

Ugledni status “Customers' Friend” podeljuje mednarodna organizacija za tržne raziskave in certificiranje ICERTIAS, ki pod drobnogled jemlje podjetja in organizacije iz celega sveta, nagrajuje pa zgolj tiste, ki izstopajo po svojih zglednih odnosih do strank, zaposlenih in partnerjev. Vsi nominiranci morajo prestati strog postopek ocenjevanja in preverjanja, ki temelji na štirih analitičnih stebrih: ugledu, komunikaciji in družbenih omrežjih, uporabniški izkušnji in zaupanju.

Na podlagi visokih ocen v vseh štirih stebrih, je Automatic servis dosegel status najvišje odličnosti. S tem si je podjetje prislužilo pravico do promocije svojih storitev z oznako “Customers' Friend - SUPERIOR EXCELLENCE”. S podpisom uradne izjave z istim imenom se je Automatic servis zavezal k ohranjanju vrhunskega odnosa s svojimi uporabniki, partnerji in zaposlenimi v celotnem obdobju certificiranja.

KAJ CERTIFIKAT “CUSTOMERS' FRIEND” POMENI ZA AS

V času, ko stranke od podjetij pričakujejo najvišjo raven storitev in podpore, tovrstna priznanja nosijo še večjo težo, saj poleg kakovostnih izdelkov in storitev vse bolj prepoznavajo in cenijo tudi empatijo, prijaznost in zanesljivost.

S pridobljenim certifikatom Automatic servis tako strankam kot poslovnim partnerjem sporoča, da v podjetju ne gre zgolj za “posel kot običajno”, kjer štejejo le številke, temveč da je zagotavljanje vrhunske kakovosti temeljno vodilo njihovega poslovanja. Z oznako, ki bo prisotna na vseh promocijskih materialih, bodo stranke Automatic servisa enostavneje prepoznavale, da je odločitev za njihovo storitev in izdelke vedno dobra izbira.

O ICERTIASU

ICERTIAS s sedežem v Zürichu v Švici je vrhunska, zasebna, politično neodvisna mednarodna organizacija za tržne raziskave in certificiranje, ki odkriva, certificira in nagrajuje podjetja, izdelke in storitve najvišjega kova. Njegovo poslanstvo je usmeriti potrošnike po vsem svetu k najboljšemu, kar ponujajo različni trgi. Z nagradami Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL in programi certificiranja Customers' Friend je ICERTIAS prisoten v več kot 50 državah na petih celinah.