Priznano podjetje v plačilni industriji se je odločilo mlade aktivirati malce drugače, s pomočjo dr. Sama Masleša, doktorja kinezioloških znanosti in inovatorja na področju športa, s programom za vsestranski gibalni in kognitivni razvoj otrok in mladine. Gre za inovativen in trenutno najbolj popoln ter učinkovit dopolnilni športni program za vsestranski gibalni in kognitivni razvoj otrok in mladine. Gre za večplasten projekt – podporo razvoja predelov možganov, pomembnih za ohranjanje pozornosti, sprejemanje odločitev, akademske veščine in gibalni razvoj.
In ravno s tem edinstveno zasnovanim in preverjeno učinkovitim programom za telesno pripravo športnikov je Mastercard na enem od treningov presenetil deset slovenskih športnih kolektivov mlajših starostnih kategorij. Poleg ekip iz treh uspešnih slovenskih klubov – NK Bravo, NK Maribor in RK Celje PL –, ki jih Mastercard podpira že vrsto let, se je slednji odločil, da nepozabno izkušnjo omogoči še športnim selekcijam iz sedmih slovenskih sredin, ki mladim omogočajo kakovosten športni razvoj. S treningi pod vodstvom dr. Sama Masleše so do sedaj razveselili že košarkarje, nogometaše, hokejiste, rokometašice in smučarje.
"Mladostniki in mladostnice so se po zares nenavadnem obdobju, ki smo mu bili nedavno priča, v popolnosti lahko vrnili k tistemu, kar so imeli najraje – k športu. Ni lepšega, kot na igriščih videti njihove prešerne nasmehe," je ob začetku projekta povedal Aleš Petejan, direktor marketinga v podjetju Mastercard in dodal: "Odločili smo se, da letos k našemu projektu povabimo 10 ekip iz različnih športov in športnih subjektov iz širne Slovenije. Prepričan sem, da bodo vse skupine navdušene nad nekoliko drugačnim treningom, ki od daleč izgleda zares zabaven in popestri trenažne procese. Ponosen sem, da s projektom uresničujemo pomembno poslanstvo podjetja - spodbujati in navdihovati mlade, da dosežejo svoje cilje, želje, sanje in potencial. Prepričan sem, da bodo rezultati tega večplastnega in skrbno zasnovanega projekta odlični in da ga bomo v naslednjih letih lahko še dograjevali ter z njim pomagali številnim mladim športnikom in športnicam."
V preteklem mesecu se je projekt Mastercard: Gibalni dan začel z obiskom Obale pri košarkarjih Kopra. "Vsaka popestritev košarkarskih treningov je izjemno dobrodošla. Ko pa z njo otroci naredijo še nekaj, kar jim bo koristilo pri splošnem gibalnem razvoju, ima še toliko višjo vrednost," poudarja Jani Fortuna, vodja trenerjev pri BC Koper in obenem poudari: "Ne samo naši otroci, tudi trenerji smo se lahko na Gibalnem dnevu marsikaj naučili. Nova znanja bomo lahko v prihodnje pri sestavi treningov s pridom uporabljali tudi sami."
Projekt je pot z obiskom druge postojanke nadaljeval, ko je v slovenski prestolnici obiskal selekcijo nogometašev do 19 let, zbrano v ekipi Bravo Mastercard. "NK Bravo skupaj s podjetjem Mastercard že več let uspešno povezuje šport z drugimi aspekti življenja, v tem času pa smo vzpostavili odlično sodelovanje. Skupaj smo denimo zagotovili profesionalne nogometne drese za prav vsakega otroka v naši nogometni šoli, povezali šport z znanjem in učenjem, predstavili prvi športno obarvani chatbot na svetu, … Obenem je bil Mastercard tudi prvi sponzor NK Bravo, ki je prevzel tudi vlogo generalnega sponzorja naše mladinske selekcije, ki že zadnji dve sezoni nastopa pod imenom Bravo Mastercard. Vsekakor gre za partnerstvo, ki smo mu s projektom gibalni dan dodali še novo razsežnost," je povedal Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo.
Po obisku sončne Primorske in Ljubljane so sledili treningi na Gorenjskem pri hokejistih HDD Jesenice, pri podmladku najtrofejnejšega slovenskega ženskega rokometnega kluba RK Krim v Ljubljani ter v Portorožu pri mladih smučarjih in smučarkah SZS.
Že v naslednjih mesecih v okviru projekta Gibalni dan sledijo novi treningi, za katere pri podjetju Mastercard verjamejo, da bodo pri sodelujočih mladostnikih znova združili prijetno s koristnim ter na njihove obraze med športno aktivnostjo risali nasmehe.