Danes so odprli razširjeni del nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik. Investicija v razširitev je znašala 70 milijonov evrov. Razširjeni nakupovalni center se razteza na 50.000 kvadratnih metrih, v njem je 109 trgovin, od tega 50 novih, 7 najsodobnejših kinodvoran, 19 restavracij in barov v dveh nadstropjih s terasami, 2 notranja zabaviščna parka, zunanja igrišča, fitnes center ter 2.552 parkirnih mest, od tega 1.800 v garažni hiši.
Še pred uradnim odprtjem nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik, je v novem delu potekala novinarska konferenca z ogledom prostorov. Razširjeni del se za obiskovalce odpre ob 19. uri, na voljo jim bo nočno nakupovanje do polnoči in otvoritvene ugodnosti, ki bodo trajale do sobote. Odprtje nakupovalnega centra v ospredje postavlja obiskovalce, ti bodo od 20. ure naprej uživali ob brezplačnih koncertih slovenskih zvezd, kot so Klemen Slakonja, Marko Stankovič, ViP Band, Amaya in Lea Sirk. Ob 21.50 sledi veličasten, okolju prijazen ognjemet, ob 22. uri pa spektakularen šov z nastopom kralja elektro swing glasbe Parova Stelarja.
Novinarske konference so se udeležili podpredsednik vlade Republike Slovenije in minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek, župan mestne občine Ljubljana Zoran Janković ter ustanovitelj skupine Supernova Dr. Frank Philipp Albert.
Kot je v uvodnem nagovoru povedal Dr. Frank Philipp Albert, ustanovitelj skupine Supernova, je Slovenija za skupino Supernova eden izmed najpomembnejših trgov. Cilj družbe so pametni razvoj in strateški prevzemi s ciljem nadaljnje rasti. »Z osredotočenostjo na dolgoročnost, partnerstvo in stalen razvoj omogočamo sebi in svojim najemnikom največjo dodano vrednost, strankam pa nudimo celostno izkušnjo. V dvajsetih letih poslovanja so se navade kupcev spremenile, novim trendom se nenehno prilagajamo. Zgolj samo nakupovanje danes ne zadošča več, nakupovalni centri se razvijajo v večnamenske in multiopravilne objekte. Gostinstvo in zabava postajata vse pomembnejša, povečuje se povpraševanje po dodatnih storitvah, da obiskovalci lahko ob enem obisku opravijo več dejavnosti, od nakupov, obiska banke ali pošte, fitnesa, ob tem se ob obroku srečujejo z znanci.«
Podpredsednik vlade Republike Slovenije in minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek je pozdravil veliko naložbo: »Vesel sem, da ste investitorji projekta dograditve Supernove prepoznali prednosti, ki jih ponuja naša dežela. Današnji dogodek je med drugim znak, da se kljub razmeram epidemije v zadnjih dveh letih, nove naložbe lahko in tudi morajo nadaljevati. Obenem center Supernova prinaša ljudem v Ljubljani in njegovi širši okolici nove vsebine, kar je doprinos k razvoju glavnega mesta in dvigu kakovosti življenja lokalnega prebivalstva.«
Poudaril pa je tudi pomembnost projekta za slovensko gospodarstvo: »To, da nameravate z odprtjem novega dela centra zaposliti 800 oseb, je zelo spodbudno, tako z vidika rasti in razvoja vašega nakupovalnega centra, kot tudi z vidika zaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest. Hkrati pa je ta nova investicija tudi priložnost za dvig potrošnje in za multiplikativen učinek na gospodarsko rast. Pozdravljam pa tudi dejstvo, da je novi del nakupovalnega središča zgrajen po najnovejših okoljskih standardih. To je še posebej pomembno v času, ko se celotno evropsko gospodarstvo preusmerja v zeleno in trajnostno delovanje.«
Župan mestne občine Ljubljana Zoran Janković, ki ga tako velika naložba v njegovi občini navdaja z optimizmom, pa je dodal: »Vesel sem, da vam je kljub izzivom, ki smo jih bili deležni v zadnjih dveh letih, uspelo odpreti tako lep objekt v napovedanem roku. Prepričan sem, da ta projekt presega klasično nakupovanje in postaja središče druženja.«
Povedal je še, da so za Ljubljano še kako pomembna tudi dodatna parkirna mesta.: »Z novimi parkirnimi mesti bo Ljubljana dobila tudi novo parkirišče P + R. Tako bodo lahko vsi, ki prihajajo iz drugih koncev Slovenije, tu pustili svoje avtomobile in šli proti centru z avtobusom ali vlakom, s tem pa razbremenili center najlepšega mesta na svetu.«
Mednarodne in lokalne blagovne znamke, nekaj se jih predstavlja premierno
Novozgrajeni del je v celoti združen z obstoječim centrom, skupna površina tega edinstvenega nakupovalnega centra znaša 50.000 kvadratnih metrov na zemljišču s površino 65.000 kvadratnih metrov. Po razširitvi je nakupovalni center Supernova Ljubljana Rudnik postal eden izmed največjih in najsodobnejših nakupovalnih središč v Sloveniji. Z dodatnimi 50 trgovinami, ki bodo razporejene v dveh nadstropjih, bo imel skupaj kar 109 trgovin domačih in svetovnih znamk.
Priljubljene blagovne znamke trgovin Sport Vision, Deichman, NewYorker, Intersport, Optika Felix, SOliver, Odeja, Top Shop, Mass, Humanic ter Bags&More se predstavljajo s prenovljeno ali razširjeno ponudbo, nekatere, ki so na Rudniku najbolj opazne, kot recimo Mercator, pa v času otvoritve še s posebno izbrano ponudbo. Med znamkami, ki se prvič predstavljajo v nakupovalnem centru Supernova Ljubljana Rudnik pa so med drugimi tudi Half price, Betty Barclay, drogerija dm, Mr. Pet, Samsonite, Alpina, izvirne superge Buzz, US Polo, Ccc, oblačila za vse velikosti Katja pro ter galanterija Office&more.
Med novimi storitvenimi dejavnostmi v razširjenem delu bi omenili Addiko bank, Optiki Clarus in Morela, brivnico SIMPLE in avtopralnico Rudnik.
Najsodobnejši kino, zabaviščni parki, otroška igralnica
Ena večjih atrakcij tako imenovanega zabaviščnega dela bo multiplex kino s sedmimi dvoranami Cineplexx, ki se odpira še pred poletjem, za ljubitelje gibanja pa se odpira prostoren fitnes na 1.000 kvadratnih metrih FiT 13.
Posebej velja omeniti še zabaviščne prostore, ki so namenjeni vsem željnim aktivnega preživljanja prostega časa. Na več kot 2.000 kvadratnih metrih se bo razprostirala najbolj atraktivna otroška igralnica Zumma kids, ki se odpira v naslednjih tednih, 600 kvadratnih metrov pa bo namenjenih za zabavišče WOOP! IZZIVI. Gre za ultimativno timsko igro, edinstveno v Sloveniji, ki člane ekipe sooči z vrsto zabavnih nalog. Poleg tega bodo otrokom na voljo tudi zunanja plezalna stena, zunanje igrišče in različne športne površine.
Vstopite v svet okusov
Italijanska, azijska, španska ali mehiška hrana, morda pa le dobra sladica ali nekaj za domov. V 19 restavracijah in barih, ki so razporejeni v dveh nadstropjih bo vsak našel nekaj za svoj okus. V pritličju so zbrane restavracije tako imenovanega uličnega stila, združuje pa jih atraktivno opremljen osrednji gostinski prostor s skupnimi sedeži in zunanjo teraso. Eni bolj zanimivih ponudnikov so gotovo McDonald’s, sadne in kremaste pijače Fresh time, Čokoladni atelje Dobnik, Lolita, mamu Sushi bar, Španska vas ter restavracija Vino & Ribe. Če ste si zaželeli mehiške ulične hrane vas pričakujejo v Chili & Limes. Postregli vam bodo z jedmi po pristnih mehiških receptih in njihovih sodobnih izpeljank. Restavracije v pritličju so že odprte. Z okusi azijske kulinarike pa vas pričakujejo v eni najbolj priljubljenih restavracij z azijsko hrano Chuty’s.
V prvem nadstropju je koncept restavracij postrežnega tipa, te se v celoti odpirajo v naslednjih desetih dneh, vsaka restavracija pa ima svojo lastno teraso. Če se nadušujete nad okusi naših zahodnih sosedov je Piazza del Papa gastronomska lokacija za vas. V Dobri Hiši vam bodo postregli z dnevno sveže pripravljenimi malicami in kosili, koktail si privoščite v GIG baru, avtentično izbrane jedi azijske kuhinje v restavraciji Lucky cat, odlično kavo pa v baru s pridihom italijanskega aperitiva Paradiso bar.
Projekt Green Dot za bolj zeleno prihodnost
V Skupini Supernova imajo že več kot 20 let pogled usmerjen v prihodnost. Eden glavnih temeljev je trajnostni in okolju prijazen razvoj, ki so ga podkrepili z izvajanjem programa Green Dot. S programom želijo optimizirati poslovne prakse in doseči popolno ogljično nevtralnost do leta 2028. Slovenija velja za vzorčen primer, saj je cilj tu že skoraj dosežen.
V skupini Supernova verjamejo v odgovorno ravnanje z okoljem in spodbujanje uporabe obnovljivih in trajnostnih virov energije. Jedro te strategije je proizvodnja trajnostne energije in skrbno ravnanje z naravnimi viri, k čemur stremijo pri gradnji svojih napredno zasnovanih objektov.
V Sloveniji in Avstriji so zagnali že 23 strešnih sončnih elektrarn, do konca leta 2023 pa jih bodo v celi skupini vzpostavili 56. S proizvedeno zeleno energijo na strehah nakupovalnih centrov sicer v povprečju pokrijejo 35 % porabe energije objektov. V Sloveniji ima skupina Supernova 13 sončnih elektrarn, cilj je število še povečati in z njimi opremiti vse objekte, ki to omogočajo.
Supernova Ljubljana Rudnik k projektu Green Dot prispeva z novo garažno hišo in razširjenim delom nakupovalnega centra, kjer so bili pri gradnji upoštevani najnovejši okoljski standardi. Fasada garažne hiše je pokrita z zelenimi površinami v obliki navpičnih vrtov, kjer se popolna razrast pričakuje v letu 2023. Celoten nakupovalni center in garažna hiša Supernova Ljubljana Rudnik sta osvetljena z energetsko prijazno LED-tehnologijo, pred nakupovalnim centrom so na voljo postaje za izposojo električnih koles in polnilniki za električne avtomobile, v načrtu je sončna elektrarna.
O skupini Supernova
Skupina Supernova je mednarodno podjetje s sedežem v Gradcu, usmerjena v razvoj in upravljanje poslovnih nepremičnin. Trenutni portfelj skupine Supernove obsega 73 maloprodajnih nepremičnin in sedem nezazidanih lokacij v vrednost 1,6 milijarde evrov. Glavni trgi skupine Supernova so Hrvaška, Slovenija, Romunija, Avstrija in Slovaška. Skupina Supernova z inteligentnim razvojem in strateškimi prevzemi načrtuje nadaljnjo rast skupine ob spoštovanju konservativne strukture financiranja, hkrati pa vlaga v rastoče trge, hotelske nepremičnine in obnovljive vire energije.
Skupina je v Sloveniji prisotna 20 let. V upravljanju imajo 24 nakupovalnih centrov Supernova s skupno površino 350.000 kvadratnih metrov v 16 mestih po Sloveniji. Z nakupovalnimi centri so prisotni v Ajdovščini, Celju, Jesenicah, Kamniku, Kopru, Kranju, Ljubljani, Mariboru, Metliki, Novi Gorici, Novem mestu, Postojni, na Ptuju, Ravnah na Koroškem, Slovenj Gradcu in Slovenskih Konjicah. V razvoj in nakupe so v Sloveniji vložili 725 milijonov evrov, sodelujejo s 600 najemniki, v centrih skupine Supernova pa je zaposlenih 10.000 ljudi.
Skozi leta:
2002 Na slovenski trg so vstopili z razvojem dveh samostojnih prodajaln ter dveh maloprodajnih projektov v Kopru in Ljubljani, ki sta bila kasneje prodana.
2008 Razvili in odprli so nakupovalni center Supernova Ljubljana Rudnik.
2010 Razvili in odprli so maloprodajni park Supernova Koper.
2012 Razvili in odprli so nakupovalni center in trgovski park Supernova Nova Gorica.
2016 Prevzeli so nakupovalni park v Mariboru in ga razvili v nakupovani center Supernova Maribor.
2019 Skupina Supernova je v letu 2019 pridobila vodilni maloprodajni položaj na slovenskem trgu po številu nakupovalnih centrov in skupni najemni površini. Skupina Supernova je iz Mercatorjevega portfelja prevzela 10 maloprodajnih nepremičnin v Ljubljani v Šiški, Kranju na Primskovem, Kranju na Savskem otoku, Ajdovščini, Celju, Jesenicah, Kopru, Slovenj Gradcu, Novem mestu in Postojni. Isto leto je skupina Supernova nadaljevala uspešno širitev s prevzemom 11 nakupovalnih centrov Qlandia (nakupovalni centri v Kamniku, Kranju, Krškem, Mariboru, Novi Gorici, Novem mestu, na Ptuju in trgovski parki v Mariboru Tezno, Metliki, Ravnah na Koroškem in Slovenskih Konjicah). Vlagali so v marketinške aktivnosti in vse pridobljene centre združili pod isto blagovno znamko Supernova.
2022 6. aprila so odprli razširjeni del nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik. Investicija v razširitev je znašala 70 milijonov evrov. Razširjeni nakupovalni center se razteza na 50.000 kvadratnih metrih, v njem je 109 trgovin, od tega 50 novih, 7 najsodobnejših kinodvoran, 19 restavracij in barov v dveh nadstropjih s terasami, 2 zabaviščna parka, fitnes center ter 2.552 parkirnih mest, od tega 1.800 v garažni hiši.
oglasno sporočilo
06.04.2022
14:33:18
Razširjena Supernova Ljubljana Rudnik je odprta
Trendovski nakupovalni center, ki celostno zadovoljuje potrebe obiskovalcev.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Galerija