Televizijski oglas Casali bo v koledarskih tednih 14–21 slovenskim gledalcem vsaj vizualno pričarala dopustniške dni in širila poletno počitniško razpoloženje. Oglas v mislih potrošnikov vzbuja eksotično in sproščeno počitniško vzdušje ter se igrivo osredotoča na Slovencem najljubši izdelek – kroglice Casali Rum-Kokos. Poleg tega novi oglas opozarja tudi na doživetje sadno-eksotičnega okusa omejene izdaje »Shot of the year« 2022 z okusom bele čokolade in banane. Božanski poletni občutki so pri tem televizijskem oglasu Casali že vnaprej zagotovljeni! Casali, vsi smo na njem.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Kroglice Casali Rum-Kokos in nov okus "Shot of the Year" z okusom bele čokolade in banane na televiziji
Dnevi so spet daljši in sonce sije vse pogosteje in intenzivneje. Z začetkom pomladi Casali izžareva lahkotnost, sončni počitniški občutek in eksotični otoški pridih v okviru televizijske kampanje Casali.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke