Televizijski oglas Casali bo v koledarskih tednih 14–21 slovenskim gledalcem vsaj vizualno pričarala dopustniške dni in širila poletno počitniško razpoloženje. Oglas v mislih potrošnikov vzbuja eksotično in sproščeno počitniško vzdušje ter se igrivo osredotoča na Slovencem najljubši izdelek – kroglice Casali Rum-Kokos. Poleg tega novi oglas opozarja tudi na doživetje sadno-eksotičnega okusa omejene izdaje »Shot of the year« 2022 z okusom bele čokolade in banane. Božanski poletni občutki so pri tem televizijskem oglasu Casali že vnaprej zagotovljeni! Casali, vsi smo na njem.
(dh)
05.04.2022
10:31:46
Kroglice Casali Rum-Kokos in nov okus "Shot of the Year" z okusom bele čokolade in banane na televiziji
Dnevi so spet daljši in sonce sije vse pogosteje in intenzivneje. Z začetkom pomladi Casali izžareva lahkotnost, sončni počitniški občutek in eksotični otoški pridih v okviru televizijske kampanje Casali.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke