Televizijski oglas Casali bo v koledarskih tednih 14–21 slovenskim gledalcem vsaj vizualno pričarala dopustniške dni in širila poletno počitniško razpoloženje. Oglas v mislih potrošnikov vzbuja eksotično in sproščeno počitniško vzdušje ter se igrivo osredotoča na Slovencem najljubši izdelek – kroglice Casali Rum-Kokos. Poleg tega novi oglas opozarja tudi na doživetje sadno-eksotičnega okusa omejene izdaje »Shot of the year« 2022 z okusom bele čokolade in banane. Božanski poletni občutki so pri tem televizijskem oglasu Casali že vnaprej zagotovljeni! Casali, vsi smo na njem.
 
                (dh)
                Kroglice Casali Rum-Kokos in nov okus "Shot of the Year" z okusom bele čokolade in banane na televiziji
 
                    
                
                    
                    psno
                
            
            
    Dnevi so spet daljši in sonce sije vse pogosteje in intenzivneje. Z začetkom pomladi Casali izžareva lahkotnost, sončni počitniški občutek in eksotični otoški pridih v okviru televizijske kampanje Casali.
Privoščite si neomejeno branje
            Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do 
    Plus
 vsebin.
Več informacij 
        
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    