stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 30.03.2020 15:12:19

Nasveti za varne bančne opravke in izplačilo pokojnin

Obisk bančnih poslovalnic za urejanje osebnih finančnih zadev je za mnoge na nujnem seznamu opravil. V obdobju, ko je zadrževanje na mestih, kjer so pričakovane skupine ljudi, odsvetovano, vam Addiko banka ponuja nasvete, kako bančne opravke in izplačilo pokojnin urediti na varen način.

1. Upravljajte svoje finance od doma
Izkoristite prednosti digitalnega bančništva ter opravljajte bančne storitve preko spletne ali mobilne banke od doma. Upokojenci, ki nimate vzpostavljenih digitalnih kanalov, lahko uredite dvig pokojnine preko vaše pooblaščene osebe. Pooblaščenci na računu lahko namesto vas plačajo položnice prek digitalnih poti, vam naročijo potrebščine v spletnih trgovinah in tudi dvignejo ali položijo gotovino v vašem imenu na bankomatih.

2. Dvig ali polog gotovine opravite na bankomatih
Vsi, ki imate bančno kartico, lahko namesto obiska poslovalnice za dvig ali polog gotovine uporabite tudi bankomat. Ob tem bodite pozorni na zmanjšanje stika s površino in si roke po uporabi tudi razkužite.
3. Uporabljajte brezstično plačevanje in poslujte brez gotovine

V kolikor je mogoče, se poskusite popolnoma izogniti tesnim nepotrebnim stikom in plačilom v gotovini. Na prodajnih mestih raje plačujte z bančno kartico ali z načinom brezstičnega plačevanja s kartico, mobilnim telefonom ali drugo napravo. Brezstično plačevanje namreč za plačilo do 25 EUR na zahteva vnosa PIN-a.

4. Za nasvet in pomoč uporabite telefon ali splet
Če potrebujete finančno svetovanje, pomoč pri aktivaciji ali uporabi spletne ali mobilne banke ali pa imate vprašanje glede drugih bančnih storitev, uporabite telefon ali splet. Bančni svetovalci vam bodo pomagali ob nejasnostih in vam bodo na voljo za nasvet.

Addiko banka vam je na voljo za pomoč:
- s klicnim centrom na telefonski številki 01/580 40 00,
- na spletni strani s kontaktnim obrazcem ali Addiko spletnim pogovorom,


- na družbenih omrežjih in
- na e-naslovu: svetovalci.si@addiko.com.

5. Poslovalnico obiščite le v skrajnem primeru
Za stranke, ki morajo nujno obiskati bančno poslovalnico, pa med delavniki po Sloveniji še vedno ostaja odprtih nekaj bančnih poslovalnic.

V času izplačila pokojnin, v torek, 30. marca, in v sredo, 1. aprila, bodo delujoče Addiko poslovalnice odprte dlje, in sicer od 8. do 13. ure. Upokojence prosimo, da poslovalnice banke obiščejo le v nujnem primeru.

Če je obisk bančne poslovalnice za vas neizogiben, upoštevajte vse preventivne higienske in varstvene ukrepe ter navodila poslovalnic:
- v poslovalnice vstopajte posamično, ohranite priporočeno razdaljo med vami in ostalimi prisotnimi v banki,
- kjer je to potrebno, najavite svoj prihod v poslovalnico in
- po vsakem stiku ali opravilu si umijte ter razkužite roke ter vaše naprave, ki ste jih uporabljali. Razkužilo je smiselno imeti ves čas pri sebi v torbi.

Z ustreznim ravnanjem in zavedanjem lahko skupaj poskrbimo za varovanje svojega in zdravja drugih.

Ostanimo zdravi.

Značke: addiko, banka, storitve

Članki iz rubrike