Screenshot_2 Svet24.si

Umrl je Božidar Lapaine, hrvaški oblikovalec ...

fantka Svet24.si

Drobna zadovoljstva vodijo v prostor neskončnih ...

1663812312-036mv Necenzurirano

Kakšna stavka? Največja zasebna klinika podira ...

janez janša, shod Reporter.si

Kdo ima koga za norca? Janša, večkrat v ...

kozelj ronaldo Ekipa24.si

250 evrov kazni za Janeza, kar pa ne bo šlo iz ...

Tako bo potekal sončni mrk, ki je marsikoga prestrašil do kosti Odkrito.si

8. april, 2024 - Mrk, ki prinaša katastrofo?!

novak djokovic Ekipa24.si

Je zaradi tega počilo med Đokovićem in ...

Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
0 08.04.2019 08:46:33

Mastercard omogoča edinstveno priložnost

Mastercard bo dva srečneža nagradil z dvema vstopnicama in potovanjem v Madrid.
Oglasno sporočilo
Slovenski otrok bo prvič v zgodovini lahko spremljal nogometnega igralca na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu.

Mastercard je v sodelovanju z NK Maribor predstavil vseslovensko družinsko pobudo, ki stremi k družbeni spremembi, s katero bi pozitivne navijaške vrednote postale močnejše od nestrpnosti na stadionu. Ob tej priložnosti je družba Mastercard predstavila nacionalno nagradno igro, v kateri bo imel slovenski otrok prvič v zgodovini izjemno priložnost spremljati nogometnega igralca na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu. Ta se bo namreč skupaj z družino letos junija podal v Madrid na finalno tekmo UEFA Champions League, kjer bo ob pričetku odločilne tekme prvenstva pospremil enega izmed nogometnih igralcev na zelenico.

Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, je ob tem pojasnil, kako bo potekal izbor: »Otroci, stari od 7 do 9 let, lahko v nagradni igri sodelujejo s prijavo na uradni spletni strani Mastercard – www.mastercard.si. Z naključnim žrebom bomo določili zmagovalca, ki bo razglašen 11. maja na derbiju v Ljudskem vrtu.« Za ogled finala se lahko potegujejo tudi odrasli, saj bo Mastercard dva srečneža nagradil z dvema vstopnicama in potovanjem v Madrid.
Neprecenljivo doživetje zase ali za svojega otroka je možno osvojiti s preprosto izpolnitvijo enega ali obeh obrazcev na uradni spletni strani Mastercard. Neprecenljivi trenutki pa so doma tudi na prvem družini prijaznem stadionu Ljudski vrt, ki skupaj z družbo Mastercard vabi na družinski sektor. S športno spodbudo #ŽogaZbližuje želijo obuditi tradicijo gledanja tekem v živo, zato so pripravili posebne ugodnosti in presenečenja, ki bodo popestrila družinska nogometna doživetja ter omogočila sproščeno uživanje v tekmah na stadionu.

Članki iz rubrike