Addiko Bank je bila skupaj z agencijo Prophet, ki ji je zaupan projekt rebrandinga Addiko Skupine, s strani strokovne žirije, sestavljene iz 27 strokovnjakov s področja marketinga, oglaševanja, brendinga, komunikacij in kreative, nominirana v šestih kategorijah in v vseh osvojila nagrado: zlato za „Naboljšo kreativno strategijo“, „Najboljši rebranding po procesu združevanja“, „Najboljši razvoj blagovne znamke v okviru repozicioniranja in predstavljanja nove vizije“, „Najboljšo vizualno identiteto v finančni industriji“; srebro za „Najboljšo uporabo vizualne lastnine“; ter bronasto za „Najboljši strateški in kreativni razvoj nove blagovne znamke“.
"Prejeti eno renomirano nagrado je veliko priznanje in čast, prejeti šest nagrad v mednarodni konkurenci globalnih blagovnih znamk kot so P&G, Intel, Danone, Siemens, Konica-Minolta, Harrods, ABB, BAT, Carlsberg, Bloomberg… pa je neverjeten dosežek, na katerega smo zelo ponosni. Te nagrade doživljamo kot zadnje v nizu potrditev, da smo odlično izpeljali projekt rebrandinga. Prav tako so nagrade vzdpodbuda, da smo iz dneva v dan našim strankam in partnerjem še boljša, bolj jasna, bolj enostavna in bolj nesporedna banka," je povedala Maja Čulig, direktorica Marketinga Addiko Skupine.
S „Transform Awards Europe“ nagradami se nagrajuje inovativnost, kreativnost in odličnost pri upravljanju s korporativnimi in produktnimi blagovnimi znamkami v 43 državah v Europi, pri čemer se vrednoti strateški pristop, kakovost vsebin, kreativnost in izvirnost izvedbe, ter doseženi rezultat. Za letošnje nagrade so se potegovali projekti, začeti in zaključeni v času od 1. maja 2016 do konca maja 2017.
Več o nagradah: http://www.transformmagazine.net/awards/europe/