Olimpijski komite Slovenije (OKS) namreč prek Fundacije za športnike iz socialno šibkih okolij pred olimpijskimi igrami v Pjongčangu poglablja sodelovanje z globalnim olimpijskim partnerjem, podjetjem Procter&Gamble (P&G). Naslednje poglavje v kampanji, Ljubezen nad predsodki, je P&G v začetku novembra že predstavil v videu, v katerem prikazuje, kakšen bi lahko bil svet, če bi ga vsi videli skozi mamine oči. Ambasadorki kampanje v Sloveniji bosta Ilka Štuhec in njena mama Darja Črnko.
Športniki se na svoji poti srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Kampanja slavi vlogo mame, ki ni le najbolj zavzet podpornik svojega otroka, ampak tudi najbolje vidi njegov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi. Športniki po vsem svetu se strinjajo, da je lahko pot do olimpijskih iger polna ovir in da je na njej podpora mame neprecenljiva.
Ilka Štuhec in Darja Črnko: »Najbolj se poveževa, ko je težko!«
Ilka Štuhec je ob predstaviti mednarodnega videa na družbenih omrežjih objavila, da je ponosna, da je del te globalne zgodbe. Aktualna svetovna prvakinja v smuku in olimpijka iz Sočija 2014 sicer zaradi nedavne poškodbe ne bo mogla nastopiti na prihajajočih igrah v Pjongčangu, skupaj z mamo Darjo Črnko (prav tako članico olimpijske reprezentance Slovenije v Sočiju 2014) pa dejansko poosebljata sporočilo kampanje. Njuna tesno prepletena življenjska in športna pot, prebijanje skozi finančne težave, ostra konkurenca ter vračanje po poškodbah, navdihuje mnoge.
Ilka in Darja sta svoj odnos nadgradili s profesionalnim sodelovanjem, saj je mama tudi članica Ilkine strokovne ekipe. Darja je o povezanosti s hčerko dejala: »Dejansko se najbolj povežeš takrat, ko je težko.« Ilka je odnos z mamo povzela z naslednjimi besedami: »Ker sem veliko od doma, je zelo lepo, da je mama z mano in da lahko deliva trenutke, vesele in slabe. Mama mi pomaga in me spodbuja.« Več podrobnosti in skrivnosti njune poti in njunega odnosa bo na voljo v krajših video vsebinah, ki bodo na družbenih omrežjih predstavljene v naslednjem mesecu.
Pri nastajanju mednarodnega videa so P&G navdihnili športniki, katerih športna pot in osebne zgodbe se odražajo v kampanji. Med njimi sta Michelle Kwan (ZDA), dvakratna dobitnica olimpijske medalje, katere družina se je spopadala z ekonomsko stisko, in Carina Vogt (Nemčija), prva dobitnica olimpijske zlate medalje v ženskih smučarskih skokih.
Za podporo športnikom iz socialno šibkih okolij
P&G in Fundacija za podporo športnikom iz socialno šibkih okolij, ki deluje v okviru OKS, bosta ponovno združila moči. V času OI Rio 2016 je bila kampanja Hvala, mama, v kateri sta bila ambasadorja Vasilij Žbogar, olimpijski jadralec s tremi olimpijskimi kolajnami, in njegova mama Danica, že uspešno izpeljana. Takrat je P&G fundaciji prispeval 20.000 EUR. Ob predaji donacije je Miroslav Cerar starejši, naš znameniti olimpionik ter častni predsednik Fundacije, povedal: »Skupaj zmoremo več in s to donacijo bomo lahko lažje zagotovili ustrezne pogoje za nadaljnji razvoj mladih in nadarjenih športnikov.« Nadaljevanje torej sledi v začetku leta 2018.