Tudi Coca-Cola v Sloveniji, ki je z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ) aprila 2017 podpisala štiriletno pogodbo, v prvem letu sodelovanja namenja največ pozornosti podpori slovenskega olimpijskega gibanja. Tako je v okviru svoje nacionalne pobude #vednopodpiraj 2. septembra pričela oglaševalsko kampanjo. V njej nastopajo trije slovenski športniki: nekdanji smučar Jure Košir, plavalka Anja Klinar in atlet Luka Janežič.
Kreativna zasnova kampanje izhaja iz spoznanja, da so najlepše stvari v življenju še bolj ganljive, če jih doživimo z zaprtimi očmi. To ne velja le za trenutke sreče in ljubezni, ampak tudi za veselje ob športnih dosežkih. Televizijski oglas Coca-Cole v Sloveniji s sloganom #vednopodpiraj vključuje prizore, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. Ti izseki oglasa so bili posneti v slikovitem naravnem okolju ob Blejskem jezeru in prikazujejo športnike med njihovim doživljanjem olimpijskih sanj.
»V Coca-Coli se zavedamo, da olimpijske zgodbe športnikov navdihujejo še predno se zgodijo medalje. Gre za zgodbe o vztrajnosti, odrekanju in naporu, pa tudi o solzah, zlomih in porazih. In prav v trenutkih šibkosti in negotovosti je podpora ključna, pa naj prihaja s strani strokovnega osebja, družinskih članov, prijateljev, navijačev ali sponzorjev. Veseli smo, da so se nam pri pripovedovanju teh zgodb pridružili trije navdihujoči posamezniki. Skupaj z njimi spodbujamo slovenske športnike, naj si upajo sanjati. Naj zaprejo uči in sledijo svojim sanjam. Prav tako s kampanjo spodbujamo slovenske potrošnike, da sanjajo najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih ves čas brezpogojno podpirajo,« kampanjo pojasnjuje Luca Santandrea, direktor franšize za Hrvaško, Slovenijo in Bosno v Coca-Coli Adri.
V televizijskem oglasu nastopajo: Jure Košir, eden najboljših slovenskih alpskih smučarjev, štirikratni olimpijec in prejemnik bronaste olimpijske medalje na olimpijskih igrah v Lillehammerju leta 1994; plavalka in štirikratna udeleženka olimpijskih iger Anja Klinar ter atlet in enkratni udeleženec olimpijskih iger Luka Janežič.
Jure Košir je ob spominih na svojo olimpijsko pot povedal: »Kolajna na olimpijadi so sanje vsakega športnika. Kot vrhunski športnik imaš en cilj: da v pravem trenutku pokažeš vse, česar si zmožen, in osvojiš medaljo. Ob tem je izjemno pomembna podpora družine, navijačev in drugih podpornikov. Še pred tem pa je za razvoj športa izjemno pomembna vloga sponzorjev, zato podpiram vsako podjetje, ki vlaga v športnike.«
Anja Klinar ob svojem nastopu v kampanji #vednopodpiraj izpostavlja: »Nastop na olimpijskih igrah je zame nekaj nepozabnega in razburljivega – uresničitev sanj. Če v nekaj verjameš, se lahko uresniči. Počaščena sem, da sem lahko del Coca-Coline pobude #vednopodpiraj, saj s podporo nobena ovira ni pretežka.«
Luka Janežič se kot mlad športnik z olimpijskimi ambicijami zaveda pomena podpore športnikom: »Cenim in hvaležen sem za navijače, ki se udeležujejo tekmovanj in navijajo za svoje športne idole. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh.«
Coca-Cola v Sloveniji je z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ) aprila 2017 podpisala štiriletno pogodbo o sodelovanju. S tem se je Coca-Cola v Sloveniji, tako kot na globalni ravni, kjer od leta 1928 ohranja najdaljšo neprekinjeno podporo Mednarodnega olimpijskega komiteja, zavezala, da bo podpirala olimpijsko gibanje in olimpijske sanje slovenskih športnikov do leta 2020.
V prvem letu sodelovanja z OKS-ZŠZ Coca-Cola namenja največ pozornosti podpori olimpijskega gibanja in olimpijskih sanj slovenskih športnikov. Zato je z aprilom 2017 začela nacionalno pobudo #vednopodpiraj, ki skozi celotno predolimpijsko leto in vse do zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018 povezuje Slovenijo. V duhu brezmejne podpore, prizadevanj za opolnomočenje mladih in spodbujanja aktivnega življenjskega sloga vseh ljudi skozi leto potekajo različne aktivnosti na dogodkih v organizaciji Coca-Cole in partnerskih organizacij.
ou
Coca-Cola z lokalnim TV spotom v podporo slovenskim olimpijskim sanjam
Pet mesecev pred pričetkom zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018 so priprave na ta veliki športni dogodek v polnem zamahu.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke