Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
18. 07. 2017 · 14:41
09. 08. 2017 · 10:03
Deli članek:

Hervis predstavlja novo dobo nakupovanja

Nakupovalne navade so se v zadnjih letih korenito spremenile.

Včasih smo lahko izdelek kupili zgolj v trgovini, danes pa je svet nakupovanja prerasel okvirje stacionarne prodaje in se razširil na številne spletne platforme. Izdelki iz vsega sveta so zgolj na dosegu klika z miško ali pritiska s prstom na pametni telefon. Vse več Slovencev uživa v prednostih spletnega nakupovanja, obenem pa se ne želijo odpovedati izkušnji nakupovanja in svetovanja v trgovini. Hervis kot vodilni ponudnik športne opreme v Sloveniji se zaveda potreb in želja svojih kupcev in zato ponuja revolucionarno storitev, ki briše meje med spletno in klasično prodajo. Ponuja edinstveno storitev večkanalnega nakupovanja, ki povezuje spletno, mobilno in klasično nakupovanje, kamor lahko vstopate kadarkoli in kjerkoli. Kot pionir večkanalne prodaje je s prepletom nakupovalnih svetov popolnoma moderniziral proces nakupovanja in omogočil popolno nakupovalno izkušnjo. Tako po besedah Aleša Černeta, direktorja Hervisa, postavlja pomembne mejnike v svetu nakupovanja.

20 - letna zgodba o uspehu
Hervis letos praznuje okroglih 20 let uspešnega in stabilnega obstoja kot največji ponudnik opreme in oblačil za šport in prosti čas v Sloveniji. Ker želi svojim kupcem poleg vrhunske ponudbe športne opreme in strokovnega svetovanja omogočiti najboljšo nakupovalno izkušnjo na prodajnem mestu, je prenovil vseh 17 poslovalnic v Sloveniji in jih spremenil v prostore, kjer je nakupovanje resnično užitek. Svojo zgodbo o uspehu je Hervis v zadnjih letih nadgradil z edinstveno storitvijo večkanalne prodaje, kar je proslavil tudi s pomladitvijo svojega logotipa, ki prikazuje preplet različnih nakupovalnih svetov.

»Z multichanneling storitvijo smo izbrisali ločnico med stacionarno in spletno prodajo. In še več, prednosti obeh svetov smo povezali in nadgradili. Hervis s tem kaže, da je spletna prodaja izjemna priložnost tudi za stacionarno prodajo: prepletenost obeh kanalov ni le izjemna konkurenčna prednost v primerjavi s čisto spletno prodajo, ampak tudi izjemna prednost za vse stacionarne trgovine,« je povedal Aleš Černe, direktor Hervisa. »Poslovanje se opazno spreminja, tako kot tudi nakupovalne navade. Vsi dobavitelji si želijo na splet in skupaj lahko dosežemo najboljše uspehe ter svojim kupcem omogočimo točno to, kar si želijo,« še dodaja Černe.

Večkanalno nakupovanje – nakup po vaši meri, kjerkoli in kadarkoli
Spletna prodaja je v velikem porastu, v Hervisu namreč vsako leto presega vse napovedi, saj je letna rast prodaje več kot 30 odstotna. Nasploh pogosto naročamo izdelke iz vsega sveta, kar pomeni velikokrat tudi tveganje. Hervisova spletna prodaja pa ima veliko prednost, saj kot slovenski trgovec v primerjavi s tujimi prinaša pri nakupu tudi veliko večjo varnost. Z večkanalno prodajo je Hervis v več pogledih nakupovalno izkušnjo ponesel na novo raven. Zdaj si namreč lahko želeni izdelek ogledate, ga rezervirate, naročite in kupite, tako kot vi želite in kadar vi želite – neposredno v trgovini, na spletu ali preko mobilne naprave. Izkoristite na primer čas med čakanjem ali na poti in preverite ponudbo, rezervirajte ali naročite želen izdelek. Omenjena storitev je primerna tudi za tiste, ki se napornih aktivnosti v nakupovalnih centrih raje izognejo ali nakup kar se da hitro opravijo. Lahko se odločite za dostavo izdelka na dom ali pa celo za brezplačen prevzem v kateri od 17-ih Hervisovih poslovalnic po Sloveniji. Želite, še preden obiščete katero od Hervisov poslovalnic vedeti, ali je izdelek, ki ga iščete, na zalogi? Brez težav. Preko mobilne naprave udobno in hitro preverite razpoložljivost izbranega izdelka, in ga z enim samim klikom rezervirate v vam najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer ga nato tudi prevzamete. Lahko ga naročite v katerokoli Hervisovo poslovalnico in to brez stroškov poštnine. Če vam izdelek ne ustreza, pa ga lahko enostavno zamenjate v Hervisovih trgovinah, ne glede na to, ali ste ga kupili in plačali preko spleta. Torej brez nevšečnosti z zavijanjem in pošiljanjem izdelka nazaj. 

Dodatna prednost spletne prodaje je ta, da na ta način tudi Hervisove poslovalnice v manjših krajih kupcem nudijo celoten nabor izdelkov in številk velikosti. Kot pravi Aleš Černe, je »Hervis s spletno prodajo prišel v vsako vas. Če je kupec precej oddaljen od najbližjega Hervisa, je s široko ponudbo na spletni strani prisoten v vsakem domu.«

Možno pa je tudi obratno. Ste v eni od trgovin našli izdelek, ki vam je všeč, pa se ravno odpravljate naprej po opravkih in bi raje videli, da vam ga dostavijo domov? Imate morda vprašanje v zvezi z izdelkom v spletni trgovini in si želite pred nakupom dobiti še strokovni nasvet? Enostavno obiščite Hervisovo poslovalnico in izdelek preprosto preko spleta naročite kar v trgovini. Ravno to je ena izmed velikih prednosti večkanalnega nakupovanja, da lahko spletni nakup opravite tudi v klasični trgovini. Naročilo izbranega izdelka boste skupaj s svetovalcem oddali preko tabličnega računalnika – tako boste tudi med spletnim nakupovanjem deležni strokovnega svetovanja, izbran izdelek pa vam bodo po želji dostavili na dom, ali v izbrano Hervisovo poslovalnico. Ta možnost je izjemno praktična, še posebej ko kupujemo večje in težje kose opreme. Vse to hkrati pomeni, da je tudi način plačila povsem prilagojen vašim željam in navadam. S kreditno ali plačilno kartico lahko plačate izdelek v spletni trgovini ali poslovalnici preko tabličnega računalnika. Vi se le prepustite in uživate v prihodnosti nakupovanja.

Več informacij na Hervis in na Facebook strani.