Predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn Tomaž Žnidarič in generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije dr. Edvard Kolar sta sponzorsko sodelovanje uradno naznanila v okviru fotografiranja za prvo kampanjo, kjer sta se ob olimpijskem zajtrku pridružila olimpijcem: našemu vodilnemu plavalcu zadnjih let Damirju Dugonjiću, odlični sprinterki Maji Mihalinec, slovenskemu rekorderju na 400 metrov Luki Janežiču in naši najboljši telovadki Teji Belak.
Sponzorsko sodelovanje je zastavljena dolgoročno, partnerstvo bo v naslednjih letih zajemalo tudi pravice za lansiranje licenčnih - z olimpijsko tematiko znamčenih - produktov iz kategorije mlečnih izdelkov.
Tomaž Žnidarič, predsednik uprave Ljubljanskih mlekarn, je ob najavi sodelovanja povedal: "Zelo se veselimo olimpijskega partnerstva. Ena od naših smernic bo povezovanje nekdanjih, sedanjih in bodočih olimpijcev. V letu 2017 bo blagovna znamka Alpsko mleko praznovala že 50-letnico in želimo jo obeležiti tudi prek slovenske olimpijske zgodbe. Naši reprezentanci pred olimpijskimi igrami želimo veliko uspeha."
Dr. Edvard Kolar, generalni sekretar Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS) je ob podpisu pogodbe dejal: "Z Alpskim mlekom so rasle generacije slovenskih olimpijcev. Zelo smo zadovoljni, da se je blagovna znamka pridružila olimpijski družini in nas bo spremljala že na prihajajočih igrah v Riu. Ljubljanskim mlekarnam se zahvaljujemo za zaupanje in verjamem, da bo bomo naslednja štiri leta odlično sodelovali."
V duhu slogana Okus po domu so bile za vse člane slovenske olimpijske delegacije pripravljene individualizirane darilne škatle s sporočilom, ki se nanaša na spomine in trening v domačem okolju kot navdih pred nastopom na igrah v Riu. Kako jih Okus po domu spremlja, bodo omenjeni štirje olimpijci skupaj z njihovimi trenerji razkrili tudi v filmčkih, ki se bodo pred pričetkom iger predvajali prek digitalnih kanalov Ljubljanskih mlekarn in OKS.
pr
Okus po domu tudi v Riu
Ljubljanske mlekarne so z blagovno znamko Alpsko mleko postale nov sponzor olimpijske reprezentance Slovenije. Pogodba je podpisana do konca olimpijskega ciklusa, ki vključuje tudi olimpijske igre v Tokiu 2020. Kampanja Rio 2016 bo v duhu slogana blagovne znamke Okus po domu.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke