Mercator zdaj v obdobju sedmih tednov (4. 2. do 23. 3. 2016) izvaja kampanjo, v kateri bodo lahko skakalce podprli tudi Mercatorjevi kupci, saj bo del prihodkov od prodaje izbranih izdelkov znamke Mercator polnil poseben sponzorski sklad, katerega del bo namenjen reprezentanci, del pa skakalnim klubom. Zbrana sredstva bodo pripomogla k nadaljnjemu razvoju te vrste športa, ki bo v Sloveniji čez pet let beležil stoletnico. Ob vrhunskih dosežkih slovenskih skakalcev je pomembno opozoriti tudi na pomen skakalnih klubov, ki vzgajajo podmladek. Teh je v Sloveniji registriranih 39, a jih deluje manj kot polovica. Njihov ključni izziv je prav pridobivanje finančne podpore.
Mercator kot sponzor ali donator letno podpre 1700 projektov organizacij ali posameznikov, pri čemer je področje športa eno ključnih.
Kot velik podpornik smučarjev skakalcev Mercator zdaj izvaja kampanjo »Skočite v Mercator, podprite skakalce«. Kampanja je namenjena podpori članom skakalne reprezentance in podmladku v skakalnih klubih, saj se bo prav zanje med 4. februarjem in 23. marcem 2016 polnil poseben sponzorski sklad z nakupom izbranih izdelkov v Mercatorjevih trgovinah.
Kupci bodo z ugodnim nakupom izdelkov iz linij Mercator, Mercator Bio, Mercator Bio Zone in Lumpi prispevali v poseben sklad. Za vsak kupljen izdelek iz linij Mercator, Mercator Bio, Mercator Bio Zone in Lumpi, ki je vključen v to aktivnost, bodo kupci v sklad prispevali 1 cent. Na računu bodo za vsak izdelek v tej akciji prejeli tudi posebno kodo, ki prinaša en glas za izbrani skakalni klub. Tako bodo prav kupci s svojimi glasovi odločili, kateri trije klubi bodo prejeli donacijo. Svoje glasove za izbrane skakalne klube lahko s kodami z računov oddajo na spletni strani www.mercator.si/skakalci.
Tri četrtine sredstev iz sklada bodo prejeli reprezentanti, za preostalo četrtino pa se poteguje dvajset skakalnih klubov. Četrtino sredstev iz sklada bodo v Mercatorju razdelili med tri skakalne klube, ki bodo prejeli največ glasov potrošnikov.
»V Mercatorju velik del sponzorskih in donatorskih aktivnosti namenimo za šport. Uspehi smučarjev skakalcev so v letošnji sezoni zapečatili mesto Slovenije v svetovni skakalni eliti, zato je prav, da športnike podpremo. Ob tem želimo posebej opozoriti, da brez dobrega podmladka tudi v športu ni prihodnosti. Da bodo naši orli še dolgo leteli, moramo že danes skrbeti za podmladek. Zato želi Mercator skupaj s potrošniki podpreti uveljavljene skakalce in hkrati povečati prepoznavnost in podporo skakalnim klubom,« novo kampanjo komentira Igor Maroša, član Mercatorjeve uprave za trgovino in dopolnilne dejavnosti.
Izjemni uspehi smučarjev skakalcev v letošnji sezoni ne samo navdušujejo in povezujejo, ampak istočasno vzbujajo čedalje več zanimanja za to vrsto športa. To potrjuje dejstvo, da se starostna meja skakalcev začetnikov znižuje. Najmlajši vadeči imajo tako komaj 4 leta, njihovi prvi skoki pa se pričnejo na 5-metrski improvizirani skakalnici. V nekaterih skakalnih klubih je v zadnjih dveh letih naraslo tudi število novo vpisanih članov. Dva največja skakalna kluba v Sloveniji (SK Triglav Kranj in SSK Ilirija) imata tako vsak po več kot 100 vadečih skakalcev, ki adrenalin sproščajo na skakalnicah, visokih med 8 in 110 metrov. Treningi potekajo pod okriljem trenerjev, nekateri med njimi pa so znanje iz klubskih vrst že prenesli v različne sekcije državne reprezentance (npr. Jani Grilc kot pomočnik trenerja moške reprezentance in Primož Peterka kot pomočnik trenerja ženske reprezentance).
Vzgajanje skakalnega podmladka je ključnega pomena za prihodnost in razvoj državne reprezentance, za uspešno ustvarjanje tekmovalnega kadra pa je potrebna zadostna (finančna) podpora najrazličnejših partnerjev. Slednjih je za vzgajanje mladih orlov še vedno premalo. »Največji izziv, s katerim se trenutno sooča med 15 in 20 delujočih skakalnih klubov v Sloveniji, je zbiranje finančnih sredstev. Pomanjkanje denarja se odraža v kvaliteti infrastrukture, zagotavljanju opreme za bodoče skakalce, kot tudi v nezadostnem številu izobraženega kadra. Skakalni klubi se financirajo iz prispevkov oz. dotacij s strani občin, Smučarske zveze Slovenije ter članarin oz. vadnin članov, največji delež sredstev (v nekaterih klubih do 45-odstotkov) pa morajo klubi v obliki sponzorskih prispevkov zbrati sami«, pojasnjuje Jože Javornik, predsednik SK Triglav Kranj.
Velik podpornik smučarjev skakalcev je zdaj tudi Mercator, ki je v začetku februarja pričel s kampanjo »Skočite v Mercator, podprite skakalce«. Kampanja je namenjena podpori članom skakalne reprezentance in podmladku v skakalnih klubih, saj se bo prav zanje med 4. februarjem in 23. marcem 2016 polnil poseben sponzorski sklad z nakupom izbranih izdelkov v Mercatorjevih trgovinah, franšiznih prodajalnah in Mercator spletni trgovini.
Pomen podpornikov in partnerjev izpostavlja tudi Ljubo Jasnič, predsednik zbora za smučarske skoke in nordijsko kombinacijo na Smučarski zvezi Slovenije: »Sistem vzgoje in treningov skakalk in skakalcev, ki ga je Smučarska zveza Slovenije vsadila konec 90-ih let prejšnjega stoletja in ima rojstni kraj v Kranju, na Gimnaziji Franceta Prešerna, žanje rezultate. Tam se kalijo kadri, učijo se šole življenja in športa. In v obojem uspevajo, dosegajo rezultate pod budnim očesom trenerjev in profesorjev. So vzor in ponos vsem generacijam Slovencev. In to nas povezuje s partnerji, kot pravimo našim sponzorjem in donatorjem. Brez njihove podpore ni skokov. In trdim, da so skoki tako uspešna panoga, ker so jim partnerji ugledne slovenske družbe. Od njih smo posvojili načelo, da brez ciljev ni rezultatov. In naši cilji so visoko postavljeni.
Iz teh načel izhaja priljubljenost skokov in poletov na smučeh. V družbi Mercator s posebej organizirano akcijo skrbijo, da bodo današnji orliči zrasli v takšne, kot so trenutni šampioni in da jim bodo v domačem kraju ustvarili pogoje, kjer se bodo naučili leteti in poleteti v svet. Hvaležni smo Mercatorjevim zaposlenim in vsem njegovim kupcem za prispevek k razvoju in skrbi za prihodnost smučarskih skokov v Sloveniji. Soseda izbereš sam, mi smo izbrali najboljšega!«
Smučarski skoki v Sloveniji so se uradno pričeli s prvim rekordom in državnim prvenstvom leta 1921 v Bohinju. Prvi prvak in rekorder na tem državnem prvenstvu je bil Jože Pogačar s takratnimi 9 m. Svetovno in slovensko zgodovino smučarskega skakanja pa še danes piše Planica, v kateri je leta 1972 potekalo prvo svetovno prvenstvo v poletih nasploh.
Najuspešnejši slovenski smučarski skakalec doslej je Primož Peterka, ki je osvojil 15 zmag za svetovni pokal, novoletno turnejo, 2 velika kristalna globusa ter bron iz olimpijskih iger in svetovnega prvenstva. Tesno za petami mu je Peter Prevc, ki je zadnji vikend v januarju 2016 nanizal že 14. zmago v karieri in 8. v sezoni.
V Sloveniji je registriranih 39 skakalnih klubov, deluje pa jih med 15 in 20. V povprečju je med 80 in 85 odstotkov skakalcev in med 15 in 20 odstotkov skakalk.
Največ tekmovalnega kadra za državno reprezentanco vzgojijo v SK Triglav Kranj, za pravo gnezdo mladih orlov pa velja Gimnazija Franceta Prešerna Kranj, na kateri že več kot desetletje izobražujejo številne skakalce, tudi Petra in Domna Prevca. Trenutno je na šoli 27 mladih skakalcev in 3 skakalke.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Mercator v podporo izbrani skakalni vrsti in skakalnemu podmladku
Družba Mercator v dogovoru s Smučarsko zvezo Slovenije in v okviru sponzorstva slovenske skakalne reprezentance izvaja kampanjo v podporo zdajšnjim in prihodnjim slovenskim orlom. Sredstva bodo namenjena naši izbrani skakalni vrsti, za donacijo pa se potegujejo tudi skakalni klubi, ki vzgajajo skakalni podmladek.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke