Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Andrej Mlijković
Andrej Mlijković
27. 11. 2025 · 05:30
08:44
Deli članek:

Luka z novimi norimi potezami razvnel LA, to hočejo na majicah in igricah

Profimedia

Za marsikaj smo si mislili, da lahko Luka Dončić postane v Hollywoodu, če lahko to filmsko oznako uporabimo kar za celoten Los Angeles. A tole je presenetilo vse.

Ni treba biti doktorji psihologije, še ljubiteljski psihologi ne, da bi vam bilo vse takoj jasno. Taka govorica telesa ne more lagati, tak izraz na obrazu prav tako ne, da o širokem nasmehu in vseh mogočih pokazateljih, kako noro se zabava v svoji službi - da, navsezadnje je to točno to - sploh ne govorimo. Oziroma, tako se samo reče, v resnici bi morali ravno o tem govoriti največ.

Ko je šefica Lakersov Jeanie Buss poleti v Katovicah gostovala v etru Radia 1, kramljala s kultnim Denisom Avdićem in z vašim pod zapise iz Kalifornije podpisanim poročevalcem, je v tako posebne, intimnem in zanjo v vseh pogledih drugačnem ozračju prvič tako iskreno priznala, da je Luka iz Dallasa prišel žalosten. In da česa takega v vseh teh dolgih letih, desetletjih, v katerih je njena družina povezana z Lakersi, česa takega ni videla še nikoli.

Američani so to dejstvo sprva težko dojeli, kajti v njihovih glavah je Los Angeles pač Los Angeles in Lakersi pač Lakersi, žalost pa v zavesti turbo kapitalizma v tem kontekstu ne bi smela obstajati. A ko so razumeli lojalnost, zvestobo in pripadnost, jih je najprej navdušilo to, nato pa še izjemna transformacija, s katero je Luka prišel onkraj žalosti in dosegel stanje povsem drugačnih čustev in občutkov.

Pravljica doma in v službi
Kot nam je razlagal sam z otroškim veseljem, ima zdaj hišo na plaži, idealno klimo in vse, kar nudi Južna Kalifornija. Ima pa tudi ljubezen tukajšnjih množic in izjemno kemijo v ekipi, s katero v prvi četrtini sezone (zdaj že lahko uporabimo to oznako) naravnost letijo. Za nameček - pa še to ni prostor, da bi se globlje spuščali v to zadevo -, je pravljica tudi njegovo zasebno življenje in vse to se kaže na igrišču.

A kot po zadnjih tekmah poudarjajo vsi, ne samo z golimi točkami, akcijami, nasploh predstavami, temveč tudi z zabavo, ki jo Luka navijačem pripravlja mimo tega oziroma ob tem. "Saj ne vem, kaj počnem, pač počnem," je dejal o tem. Vsi tukaj pa so prezadovoljni, da to počne. In njegov zdaj že bogat repertoar sicer banalnih, a v veliki sliki tako zelo povednih proslavljanj trojk in še nekaterih izstopajočih potez z veliki koraki postaja velika uspešnica. Oziroma je to že.

Brez novih vložkov to ne bo to
Video in foto kolaži so zdaj že povsem preplavili splet, trije čisto novi vložki z derbija proti Clippersom so se čudovito dodali in zlili z ribarjenjem, plesom in še čim s prejšnjih tekem. Do te mere, da navijači že razpravljajo o svojem najljubšem in morebitnih - čeprav Luka vztraja, da jih ni - sporočilih. Predvsem pa pozivajo, da bi stvar lahko postala dodatna Lukova blagovna znamka.

Želijo si majic s temi podobami, sploh sta zdaj v tem pogledu zaželeni nekakšna supermanska lastovica (ali pa smo povsem zgrešili) in nekakšen lokostrelski poklek (tu pa smo zgrešili zelo verjetno) z zadnje tekme. In v pričakovanju, da proti Dallasu - da, ravno proti Dallasu - prihaja še kaj novega, povsem resni pozivi letijo tudi na proizvajalce raznih košarkarskih video igric - češ da Lukov lik brez teh novih vložkov ni tisto, kar bi bil, če bi jih uspeli dodati.