Ni treba biti doktorji psihologije, še ljubiteljski psihologi ne, da bi vam bilo vse takoj jasno. Taka govorica telesa ne more lagati, tak izraz na obrazu prav tako ne, da o širokem nasmehu in vseh mogočih pokazateljih, kako noro se zabava v svoji službi - da, navsezadnje je to točno to - sploh ne govorimo. Oziroma, tako se samo reče, v resnici bi morali ravno o tem govoriti največ.
Ko je šefica Lakersov Jeanie Buss poleti v Katovicah gostovala v etru Radia 1, kramljala s kultnim Denisom Avdićem in z vašim pod zapise iz Kalifornije podpisanim poročevalcem, je v tako posebne, intimnem in zanjo v vseh pogledih drugačnem ozračju prvič tako iskreno priznala, da je Luka iz Dallasa prišel žalosten. In da česa takega v vseh teh dolgih letih, desetletjih, v katerih je njena družina povezana z Lakersi, česa takega ni videla še nikoli.
Američani so to dejstvo sprva težko dojeli, kajti v njihovih glavah je Los Angeles pač Los Angeles in Lakersi pač Lakersi, žalost pa v zavesti turbo kapitalizma v tem kontekstu ne bi smela obstajati. A ko so razumeli lojalnost, zvestobo in pripadnost, jih je najprej navdušilo to, nato pa še izjemna transformacija, s katero je Luka prišel onkraj žalosti in dosegel stanje povsem drugačnih čustev in občutkov.
Pravljica doma in v službi
Kot nam je razlagal sam z otroškim veseljem, ima zdaj hišo na plaži, idealno klimo in vse, kar nudi Južna Kalifornija. Ima pa tudi ljubezen tukajšnjih množic in izjemno kemijo v ekipi, s katero v prvi četrtini sezone (zdaj že lahko uporabimo to oznako) naravnost letijo. Za nameček - pa še to ni prostor, da bi se globlje spuščali v to zadevo -, je pravljica tudi njegovo zasebno življenje in vse to se kaže na igrišču.
A kot po zadnjih tekmah poudarjajo vsi, ne samo z golimi točkami, akcijami, nasploh predstavami, temveč tudi z zabavo, ki jo Luka navijačem pripravlja mimo tega oziroma ob tem. "Saj ne vem, kaj počnem, pač počnem," je dejal o tem. Vsi tukaj pa so prezadovoljni, da to počne. In njegov zdaj že bogat repertoar sicer banalnih, a v veliki sliki tako zelo povednih proslavljanj trojk in še nekaterih izstopajočih potez z veliki koraki postaja velika uspešnica. Oziroma je to že.
Brez novih vložkov to ne bo to
Video in foto kolaži so zdaj že povsem preplavili splet, trije čisto novi vložki z derbija proti Clippersom so se čudovito dodali in zlili z ribarjenjem, plesom in še čim s prejšnjih tekem. Do te mere, da navijači že razpravljajo o svojem najljubšem in morebitnih - čeprav Luka vztraja, da jih ni - sporočilih. Predvsem pa pozivajo, da bi stvar lahko postala dodatna Lukova blagovna znamka.
Želijo si majic s temi podobami, sploh sta zdaj v tem pogledu zaželeni nekakšna supermanska lastovica (ali pa smo povsem zgrešili) in nekakšen lokostrelski poklek (tu pa smo zgrešili zelo verjetno) z zadnje tekme. In v pričakovanju, da proti Dallasu - da, ravno proti Dallasu - prihaja še kaj novega, povsem resni pozivi letijo tudi na proizvajalce raznih košarkarskih video igric - češ da Lukov lik brez teh novih vložkov ni tisto, kar bi bil, če bi jih uspeli dodati.
Andrej Mlijković
Luka z novimi norimi potezami razvnel LA, to hočejo na majicah in igricah
Profimedia
Za marsikaj smo si mislili, da lahko Luka Dončić postane v Hollywoodu, če lahko to filmsko oznako uporabimo kar za celoten Los Angeles. A tole je presenetilo vse.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke