Začetek februarja 2025 bo pri navijačih Dallasa za vedno ostal zapisan kot dan, ko so zamenjali ljubljenca, zvezdnika, najboljšega košarkarja Luko Dončića. Njegov odhod iz Dallasa v Los Angeles je šokiral svet, šokiral je tudi Ljubljančana, ki ni slutil, kaj mu pripravljajo Nico Harrison in druščina. Pol leta kasneje je Luka Dončić izjemno fizično pripravljen in odločen, da skupaj z LeBronom Jamesom naskakuje šampionski prstan.
Rane so se zacelile, a ne povsem. Navijači v Dallasu še vedno objokujejo dan, ko so izgubili Dončića, ta pa je očitno trn v peti tudi vodstva kluba. Ti sicer poudarjajo, da so z Anthonyjem Davisom dobili boljšega košarkarja, da je njihova prihodnost Cooper Flagg in sodeč po teh besedah bi pričakovali, da bodo odnehali s poniževanjem svojega nekdanjega zvezdnika. Dončićev odhod je namreč pri Nicu Harrisonu sprožil plaz neposrednih in posrednih ostrih puščic v Dončićevo smer, čez noč so se znebili vsega, kar je spominjalo na Dončićevo obdobje pri Dallasu, hkrati pa so preko medijev lansirali takšne in drugačne zgodbe o Dončiću.
Tudi zdaj so pokazali svojo 'veličino'. Kot marsikje po ZDA se je tudi v Dallasu pojavila reklama za računalniško igrico Overwatch, katere obraz je postal Dončić. In reklamo z Dončićevim obrazom so postavili v bližino American Airlines Centra, nekdanjega Dončićevega domovanja. In reakcija Dallasa? Takoj so ukazali, da naj reklamo umaknejo oziroma premestijo na drugo lokacijo.