Dallas vse ve o tem, kako je imeti Evropejca v vlogi prvega zvezdnika, kako je v glavni vlogi imeti nekoga s tiste v preteklosti tolikokrat zasmehovane strani, kako je večino ugleda in prihodka franšize graditi na kot sneg belem igralcu od »tam« . In kako je največ dresov, največ majic, največ zastavic, največ lončkov, največ svinčnikov, največ vseh mogočih elementov tržnega blaga prodati »overseas«, kot Američani radi rečejo ozemlju prek morij, predvsem Evropi.
A čeprav Mavericksi o vsem tem vedo vse, v zadnjem času priznavajo, da vedo tako zelo malo oziroma vsaj toooliko manj, kot so mislili, da vedo. Ob stalnem stopnjevanju priljubljenosti Luke Dončića, ki je zdaj dosegla nove razsežnosti, nov vrhunec s kombinacijo vikenda All Star in v vseh ameriških medijih neskončno odmevnega obiska velike skupine slovenskih navijačev, so v Teksasu kljub žlahtni dediščini kultnega Dirka Nowitzkega in še nekaterih igralcev iz različnih držav z vsega sveta zapluli v drugačne vode. V kateri so nujne spremembe
Tako zelo so nujne in lastnik kluba jih želi tako zelo, da bodo zanje izkoristili kar trenutni premor All Star. »Ne moremo vam sicer še čisto natančno povedati, za kakšne spremembe gre in kaj vse bodo vključevale, je pa dejstvo, da spreminjamo politiko in pravila pošiljanja uradnih klubskih izdelkov na druge celine. In prav tako je dejstvo, da zahteve po spremembah izhajajo iz neverjetnega zanimanja za izdelke z Dončićevo podobo in Dončićevim imenom. Ne gre samo za drese, gre za praktično vse, kar ponujamo, in zanimanje je resnično tako neverjetno veliko, da je praktično podrlo dosedanji sistem oziroma ga naredilo nepraktičnega, neuporabnega,« so nam pojasnili predstavniki Mavericksov.
Da, prav ste prebrali in zdaj lahko vse skupaj v glavah zelo hitro združite s prejšnjim odstavkom. Enaindvajset let velikega, največjega Dirka Nowitzkega ni zahtevalo tovrstnih sprememb, pet mesecev Luke Dončića pač. Da, okej, drži, na Dirkovem vrhuncu so vendarle bili drugi časi, 10 let v kontekstu globalnosti pomeni kar veliko. Družbena omrežja, brezmejen pretok informacij, najmodernejša oblika 24 ur prisotnih medijev – vse to in še več podobnega zagotovo igra zelo pomembno vlogo. A vseeno. Vseeno je podatek neverjeten, osupljiv in o priljubljenosti slovenskega superzvezdnika pove zares ogromno.
Med drugim govori tudi o tem, kako zmotno je prepričanje, da je bilo njegovo fascinantno število glasov v glasovanju za udeležence tekme All Star posledica nekakšnega slovenskega glasovalnega superprojekta, kakršnega so prek vseh logičnih meja pred leti uprizorili Gruzijci za Zazo Pachulio. »Seveda ste v Sloveniji glasovali veliko, seveda so veliko glasovali v Španiji, toda vsi, ki se na to spoznajo, vam bodo povedali, da je bilo glasov preveč, da bi prišli na tak način. Mnogo preveč. Prišli so iz vseh smeri, tako kot v vse smeri potujejo Dončićevi izdelki ter Dallasovo službo za prodajo uradne opreme in daril vodijo v pravcato revolucijo,« nam je povedal voditelj oddaje o NBA na televiziji, ki je novico o novi politiki pošiljanja uradnih izdelkov sporočila kot prva.