Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
lg
lg
07. 10. 2025 · 18:45
19:20
Deli članek:

Ostri napadi na LeBrona, ki je 'oropal' in prevaral lastne navijače?!

Profimedia

LeBron James je s tem, ko je za nos potegnil mnoge, izzval veliko več negativnih kot pozitivnih odmevov.

V pričakovanju tako težko pričakovanega razkritja napovedane 'odločitve vseh odločitev' LeBrona Jamesa smo poročali, kaj vse je že najava odločitve potegnila za seboj. Navijači so bili v velikem pričakovanju, predvsem med podporniki ekipe iz Los Angelesa je zavladala prava panika.

Posledično so poskočile cene vstopnic za prihajajoče obračune v Crypto.com Areni, kjer domujejo Jezerniki, med navijači pa se je že začela prava bitka za prost sedež na čisto zadnji tekmi v sezoni. Pred objavo LeBrona so najnižje cene vstopnic za omenjeni obračun znašale 80 dolarjev, takoj po njegovi objavi pa so poskočile na 445 dolarjev.

Od ponedeljkovega kratkega posnetka Do danes so cene vstopnic za zadnjo tekmo rednega dela jezernikov narasle ponekod tudi za 500 odstotkov. Najnižje cene so na določenih platformah znašale med 400 in 800 evrov.

In lahko si predstavljate, kako so na LeBrona danes jezni tisti, ki so namesto 80 dolarjev za dragocen kos papirja odšteli 400 ali več dolarjev. Denimo kakšen oče iz lokalne fabrike, čigar sin je oboževalec lika in dela LeBrona Jamesa, zaradi česar mu je želel pričarati nepozaben spomin. Četudi se je zaradi tega zadolžil pri kakšnem prijatelju …

Tako v Ameriki in po svetu že nastajajo zapisi, ki Jamesovo marketinško akcijo ostro obsojajo. Eden izmed njih je kolumnist z Yahooja.

» LeBron je vedel, da bodo ljudje mislili, da napoveduje poslovilno turnejo s svojim napovednikom »Druga odločitev«. Verjetno je vedel tudi, da bo zaradi njegovih namigov del trga z vstopnicami za NBA dvignil cene vstopnic za tekme Los Angeles Lakers. Vedel je, da bo s tem vsem le po nepotrebnem tratil čas in se igral z našimi čustvi – kar je za nekoga z njegovim mogočnim košarkarskim ugledom popolnoma odveč.

Vse to je vedel – pa je vseeno to naredil, in to zaradi neke reklame za alkoholno pijačo, ki je povsem izven konteksta.

Kako neumno. Kako brezzvezno,« je zapis, s katerim se strinjajo mnogi, ki jih je LeBron James tako ali drugače po domače, oprostite izrazu, nategnil.