Danes je marsikoga močno presenetil in najbrž nasmejal zapis, ki ga je lahko prebral, če je naletel na profil lige NBA na Facebooku. Očitno je eden od nekdanjih uslužbencev, ki je skrbel za objave na družbenih omrežjih najmočnejše košarkarske lige, veliko platformo z več kot 40 milijoni sledilcev izkoristil za promocijo lastnega podjetja. Profil lige NBA je namreč objavil sledeči zapis: »Zapustil sem svoj položaj digitalnega in družbenega ustvarjalca pri NBA, da sem ustanovil svoje lastno podjetje. Moja ekipa pri Epoch Digital Consulting priskrbuje vodenje družbenih omrežij in PR za majhna podjetja, vplivneže in dobrodelne organizacije. Računamo 100 dolarjev na mesec, oziroma le tri odstotke cene zaposlitve menedžerja za družbena omrežja.«
To je bila prva objava, ki je pri marsikomu zbudila pozornost. Zatem je sledila še ena, ki je še bolj razjasnila nastalo situacijo. Na profilu najmočnejše košarkarske lige je bil objavljen še zapis: »Kako se odjavim od tega računa? Tu nisem delal že več tednov. Kakorkoli, NBA precej preobremenjuje svoje uslužbence za družbena omrežja v škodo njihovega zdravja in družabnega življenja in to za letno plačo, ki je manjša od 50 tisoč dolarjev po plačilu davkov. Na trenutke sem delal 14-urne izmene brez odmora. Pozdrav Adamu Silverju. Prvih 90 dni na delu nismo dobili niti zdravstvenega zavarovanja! To je smešno, mar ni? Vesel sem, da sem dal odpoved, ni razloga, da bi služba stala na poti do veselja. Donirajte organizacijam za duševno zdravje.« Spodaj je bil objavljen še kontakt, po katerem se lahko sklepa, da je oboje objavil Dean Joannou, ki je svoj odhod od dela za ligo NBA izkoristil za promocijo lastnega podjetja. Njegovi objavi nista bili izbrisani več kot pol ure, kar je zelo dolg čas za profil, ki ima več kot 40 milijonov všečkov na Facebooku.