Za vse je bilo seveda presenečenje, da je blagovna znamka dosegla tako visoko ceno, še večje presenečenje pa je bilo, da je kupec blagovne znamke Boris Požeg, ljubljanski podjetnik in ljubiteljski hokejist. Požeg je sicer dejal, da kupuje blagovno znamko HK Jesenice zato, "ker sem ljubitelj hokeja in ker gre za zelo zanimivo blagovno znamko". Kljub vsemu se nam zdi, da se Požeg, ki je lastnik podjetja MPB 4 in se ukvarja tudi s prodajo sladoledov, samo slamnati mož, ki je kupoval blagovno znamko za nekoga drugega.
Za ljubljanski Dnevnik je Požeg dejal, da denar ne gre iz njegovega žepa in da je za vsem skupaj tuji kapital, ki je zainteresiran za vlaganje v vrhunski hokej v Sloveniji. Prav. Povsem mogoče je, da bo denar za ponoven zagon HK Jesenice prišel iz tujine, toda skoraj gotovo za vsem skupaj stoji nekdo drug – nekdo, ki je v hokejskih krogih zelo, zelo dobro znan.
ČUDNA POTA
Poskusili smo priti do kakršnekoli "resne" povezave Požega s slovenskim hokejem in prišli do pričakovane ugotovitve.
Požeg je lastnik podjetja MPB 4, gostinstvo, turizem in proizvodnja, d. o. o., ki je registrirano na naslovu Vodnikova cesta 65A v Ljubljani. Požeg je stoodstotni lastnik podjetja, ki ima precejšnje likvidnostne težave, saj ima blokiran transakcijski račun. Pri podjetju MPB 4 sta zanimivi vsaj še dve stvari:
1. Pred dvema letoma je bilo nekaj časa stoodstotni lastnik podjetja drugo podjetje pod imenom Trovera iz Nove Gorice (dejavnost hotelov in podobnih nastanitvenih obratov). Trovera je v lasti Paneja Anastasia, italijanskega državljana iz Pignole, ki je bil lani marca zadržan, potem pa proti varščini izpuščen na prostost zaradi suma preprodaje kokaina. Pred njim pa je bilo lastnik podjetja Trovera ljubljansko podjetje Intertik, katere stoodstotni lastnik je Bojan Žargi.
2. Prav neverjetno je, da se v vseh omenjenih podjetjih pojavi ime Tine Koštomaj, ki je imela kot direktorica vsa pooblastila za delo. Koštomajeva je bila direktorica v podjetju MPB 4, potem v podjetju Trovera in tudi v podjetju Intertik (tam je bila nekaj časa tudi lastnica). Kakšno vlogo ima pri vsem tem omenjena Koštomajeva?
POT JASNO KAŽE NA NESTLA ALJANČIČA
Na naslovu Vodnikova cesta 65A v Ljubljani pa je registrirano tudi podjetje Domačija pri Vodniku, gostinstvo in turizem, d. o. o. In kako je to podjetje povezano s hokejem? Posredno. Direktor podjetja Domačija pri Vodniku je Boris Požeg, ki pa ni lastnik podjetja. Lastnik je jeseniško podjetje Astra Biomasa, družba za predelavo in proizvodnjo in trgovino, d. o. o., ki je bilo v stečaju. Stečajni postopek je bil končan brez razdelitve dolga upnikom in podjetje je bilo 10. 11. 2014 izbrisano iz sodnega registra. Podjetje Astra Biomasa je delovalo na naslovu Cesta Toneta Tomšiča 70E na Jesenicah, lastnik pa je bil hokejski delavec z Bleda, Diko Stević, ki je znan tudi kot eden najožjih sodelavcev Nestla Aljančiča. Stević je bil v času, ko je bil Aljančič še predsednik Hokejske zveze Slovenije, zelo povezan predvsem z reprezentanco, nekateri so mu celo rekli, da je bil osebni šofer takratnega predsednika zveze. Pri podjetju Astra Biomasa je bilo kot družabnik vpisano tudi srbsko podjetje Vodom do zdravlja, d. o. o., registrirano v Beogradu, kot eden od direktorjev podjetja pa je bil vpisan tudi ... Boris Požeg.
VELIKA NESTLOVA ŽELJA
Kot kaže, bo dejansko držalo, da bo jeseniški hokejski ponos prevzel 70-letni prekaljeni hokejski maček Ernest Nestl Aljančič mlajši. Nestla so povezovali z rušenjem sedanjega vodstva hokejske zveze z Matjažem Rakovcem na čelu, kar pa je kategorično zanikal. Nestl Aljančič in hokejska zveza sta še vedno tudi v sodnih sporih in morda je ravno to razlog, da Nestl noče delovati javno, ampak na prednjo bojno črto pošilja druge ljudi. Ni prav velika skrivnost, da se je Boris Požeg v zadnjih nekaj tednih večkrat sestal z Nestlom Aljančičem na Vodnikovi domačiji, kakor tudi ni velika skrivnost, da si Nestl že nekaj časa prizadeva dobiti vpliv v enem od obeh vodilnih slovenskih klubov. Zagotovo so mu Jesenice poseben izziv in s svojimi povezavami v mednarodnih krogih je sposoben kaj kmalu klub spet postaviti na noge ter ga poriniti v ligo EBEL (Nestl je osebni prijatelj predsednika mednarodne hokejske zveze, Švicarja Reneja Fassela). Nobena skrivnost ni niti to, da ima Nestl Aljančič zelo dobre povezave z ruskim hokejskim vrhom oziroma nekdanjimi hokejisti, ki so danes tudi vplivni možje v ruskem gospodarstvu in ruski politiki. Verjetno mu res ne bi bilo preveč težko na Jesenice pripeljati sponzorja za okrogel milijon evrov na leto. Ne mislimo trditi, da bi bil prihod Aljančiča na Jesenice slaba stvar za jeseniški hokej, vendar je vprašanje, kako bi se na Nestlovo "vstajenje od mrtvih" odzvali v hokejskih krogih tako v Ljubljani kot na Jesenicah.
RAZINGAR IN KOPITAR IZVISELA?
Že pred časom je bilo jasno, da se bo za blagovno znamko HK Jesenice potegoval tudi nekdanji kapetan reprezentance Tomaž Razingar. Raza naj bi to delal v sodelovanju z nekdanjim selektorjem reprezentance in očetom najboljšega slovenskega hokejista vseh časov Matjažem Kopitarjem ter ob tihem dogovoru z rusko železarsko korporacijo Sij oziroma enim od njihovih delov Acronijem. Ali so se ruski lastniki železarne na Jesenicah v zadnjem hipu dogovorili z Aljančičem in Razingarja pustili na cedilu? Vse je mogoče, saj danes živimo v svetu turbokapitalizma, ki nima nobenega sočutja do ljudi in v katerem nekaj velja le vonj po denarju.
Vsekakor bo dogajanje na Jesenicah, ki si dejansko zasluži le mir in nekaj denarja za hokejsko delovanje, še zelo vroče. Kako se bo zgodba odvila, pa bomo lahko videli že zelo kmalu. Upamo samo, da v dobro jeseniškega hokeja in da bomo imeli čez leto ali dve pod Mežakljo res pravi klub, ki se bo v ligi EBEL (ali še v kakšni boljši ligi) boril za najvišja mesta.