Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Barbara Kavčič
Barbara Kavčič
26. 11. 2015 · 14:54
09. 08. 2017 · 09:58
Deli članek:

Tomaž Razingar: Zgodba je postala drugačna

Arsen Perić

Po 58 dneh, ki so pretekli od našega zadnjega uradnega srečanja in uradnega pogovora, smo v telefon znova vtipkali ime oziroma številko našega najbolj svežega hokejskega upokojenca Tomaža Razingarja.

Da bo on med tistimi, ki jih bo zanimal nakup blagovne znamke HK Jesenice, smo slutili. Ko je 9. septembra na poslovilni tiskovni konferenci razlagal o svojih načrtih, je razkril, da se že ukvarja z dvema hokejskima projektoma. Konec septembra je v družbi Matjaža Kopitarja razkril prvega, to je hokejsko akademijo, ki jo bo poleti organiziral skupaj z Anžetom Kopitarjem. Ko je na začetku septembra govoril še o drugem, je bil veliko bolj skrivnosten; dejal je le, da je projekt v določeni meri povezan z Jesenicami, a takrat je hkrati s cmokom v grlu in zagrenjeno še dodal: "Lahko bi delal kot trener ali tudi v pisarni. Vsi igralci se po navadi vračajo oziroma vračamo v svoje matične klube, a mojega matičnega kluba ni več."

Arsen Perić

In res. Vse, kar je od njegovega matičnega kluba ostalo, je bila v torek na dražbo dana blagovna znamka HK Jesenice. V Mursko Soboto se je z Bleda odpravil tudi sam, a na koncu ni prisostvoval licitiranju. "Umaknil sem se, takoj ko sem videl, da je med dražilci tudi predstavnik Acronija, ki je bil dolgoletni sponzor kluba. Zdelo se mi je logično, da proti temu podjetju, ki je v vseh letih toliko vložilo v to moštvo, ne tekmujem. Tu gre za spoštovanje," je svojo odločitev pojasnil nekdanji kapetan reprezentance, ki danes deluje v gostinskih vodah.

Upam, da se tisti, ki se bodo spustili v to zgodbo, ne bodo zaradi osebnega dobička.

Da je blagovna znamka dosegla kar 125-kratnik postavljene cene, to je 150 tisoč evrov, Raze niti ni presenetilo. "Samo še enkrat smo lahko spoznali, kako zelo zaželena je v bistvu blagovna znamka HK Jesenice. Eden od dražilcev, tržiški podjetnik je na primer ponudil 120 tisoč evrov. Še vedno je veliko, veliko zanimanja za jeseniški hokej," je razglabljal naš sogovornik.

Nikola Miljković

Samo še enkrat smo lahko spoznali, kako zelo zaželena je v bistvu blagovna znamka HK Jesenice.

Ko smo se dotaknili novega lastnika HK Jesenice Borisa Požega, je dejal, da ga pozna, kot tudi večino tistih, s katerimi se je srečal v Murski Soboti. Da je Ljubljančan, ki je sicer nam dejal, da hoče zgolj združiti jeseniški hokej in ga povesti nazaj do ravni lige EBEL, ponudil največjo vsoto, je v določeni meri presenetilo tudi 36-letnika. "Zgodba je postala drugačna. Gotovo gre za manjši šok za vse, ki so pričakovali, da bo HK Jesenice ostal v lasti Gorenjca oziroma Gorenjske," je iskreno priznal in dodal, da je še veliko prezgodaj, da bi lahko govoril točno o tem, kaj bo sledilo. "Samo upamo lahko, da bo šlo na bolje. Verjamem, da lahko gre. Lahko vidimo, da je zanimanje za jeseniški hokej še vedno veliko in da se lahko enako misleči ljudje hitro najdemo za isto mizo. Želja je, da bi na Jesenicah združili dva kluba pod eno znamko, in to bi moral biti cilj vseh," meni Razingar, ki pravi, da ni razloga, zakaj do tega ne bi moglo priti, kot tudi to, da ni izključeno, da se sam ali še kakšen drugi nekdanji hokejist v to zgodbo nikoli ne bi vpletel.

arhiv Ekipe SN

Je pa nekdanji rdeči 9 izpostavil še en vidik, ki se je v preteklosti izkazal za pogubnega. Tomaževa največja želja je, da se preteklost ne bi ponovila. "Upam, da se tisti, ki se bodo spustili v to zgodbo, ne bodo zaradi osebnega dobička," je opozoril Tomaž Razingar.