Vsebinsko in metodološko prenovljeno raziskavo je založba Mladinska knjiga izvedla v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana iz Ljubljane. V raziskavi so sodelovali naročniki revije Reader’s Digest Slovenija in splošna slovenska populacija - s ciljem ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo.
Posebej nas veseli in navdaja s ponosom dejstvo, da so Slovenci, tokrat že drugič zapored, prepoznali Roglo kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko med slovenskimi smučišči.
Ob tej priložnosti gre velika zahvala vsem zaposlenim, ki z znanjem, trudom in pogovorno pohorsko gostoljubnostjo, omogočajo nepozabna doživetja in krepijo zaupanje gostov in obiskovalcev v blagovno znamko Rogla.
Pridobljeno nagrado Trusted Brand - predvsem pa zaupanje tistih, ki so sodelovali v raziskavi - razumemo kot veliko odgovornost ter izraz zavezanosti Športnega centra Rogla in vseh zaposlenih k aktivnemu in vitalnemu življenjskemu slogu, ki ga živimo in ponujamo našim gostom in obiskovalcem.
zu
Smučišče Rogla še drugič zapovrstjo najbolj zaupanja vredno smučišče
ta teden so na svečani prireditvi v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani razglasili letošnje prejemnike steklenih kipcev Trusted Brand za najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke