Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
STA
STA
21. 11. 2024 · 13:43
Deli članek:

Pogačarjev agent odkrito in brez zadržkov: Tadej ne sme odgovoriti z 'ne'

Profimedia

Italijanski športni agent Alex Carera, ki v zadnjih letih bdi nad najboljšim slovenskim kolesarjem Tadejem Pogačarjem, je dejal, da imata s svojim varovancem jasen cilj - z zmagami pisati kolesarsko zgodovino. To je 49-letnik izpostavil v pogovoru za STA ob robu športno-poslovne konference Sporto v Portorožu.

Carera je bil gost okrogle mize v dopoldanskem delu tradicionalne konference o marketingu in sponzorstvu v športu, v katerem je razkril, kako je delovati kot zastopnik najboljšega kolesarja na svetu.

Zanj to predstavlja veliko čast, obenem pa je s Pogačarjem od njegove mladosti stkal tudi prijateljske vezi, kar mu precej olajša delo in ukvarjanje s potencialnimi sponzorji.

Cilj je pisati kolesarsko zgodovino
"Rasel je iz leta v leto, posledično pa je rasla tudi moja agencija. Kar pa mi je pri tem sodelovanju še posebej všeč, je to, da imamo s Tadejem, Urško (Žigart, Pogačarjeva zaročenka in poklicna kolesarka, op. STA) in njegovo družino isti pogled na stvari. Naš cilj je zmagovati iz leta v leto ter skupaj pisati kolesarsko zgodovino. Počaščen sem, da sem majhen del tega," je dejal ustanovitelj in izvršni direktor agencije A&J Allsports.

Da je Pogačar pristal pod njegovim okriljem, se Carera še zdaj zahvaljuje nekdanjemu varovancu ter kolesarju in zdajšnjemu športnemu direktorju ekipe UAE Team Emirates Andreju Hauptmanu. "Andrej ve, da sem profesionalec in da okoli svojih varovancev rad ustvarim tesno ekipo. Skupaj delamo na polno, da za Tadeja rešujemo težave ter da ima več časa za družino in regeneracijo. To je majhna skrivnost naše ekipe."

Že ob prvem stiku prepoznal talent
Ob prvem stiku s Pogačarjem je vedel, da ima takrat 18-letni slovenski talent izjemno osebnost. "Bil je drugačen od ostalih tudi zunaj kolesarstva. Takrat sem razumel, da ima ob pravi prehrani in kolesu ogromen potencial. Imel je jasno idejo, kako priti do vrha, največja razlika v primerjavi z ostalimi velikimi talenti pa je, da je vedel, da mora za to trdo garati vsak dan."

Veliko o njegovem talentu in sposobnosti za zmage v prihodnje govorili že uspehi v mladih letih. "Ko je Pogačar tako rekoč sam zmagal na najpomembnejših dirkah za mlade, sem vedel, da lahko postane številka ena. Zmagal je sam, brez najboljše ekipe ali najboljšega materiala. V poklicnem kolesarstvu pa dirka z eno najboljših ekip in ima pravo podporo, zato je lahko prišel na sam vrh."

Ne sme odgovoriti z 'ne'
Kot Carera rad izpostavi, mora svojega najbolj uglednega varovanca ščititi tako pred mediji kot številnimi organizatorji dogodkov, ki si želijo nekaj dragocenega Pogačarjevega časa.

"Tadej ne sme odgovoriti z 'ne', razočarati jih moram jaz in razložiti, zakaj se ne more udeležiti teh dogodkov. Včasih ga moram varovati tudi pred mediji, saj njegov ugled raste in je pomembno, da se predstavi v pravi luči. Resda je enostavneje odgovoriti z da, pomembneje pa je reči ne," pravi športni zastopnik.

Zanj je pomembno, da sponzorji in blagovne znamke predstavljajo ujemajočo se zgodbo s tem, kar predstavlja še pred šestimi leti manj znani fant iz Komende. "Naša strategija je, da sprejemamo ponudbe sponzorjev, ki jih ljudje potrebujejo, obenem pa mora biti Tadej prepoznaven povsod po svetu," pravi Carera.

Pogačar po njegovem mnenju predstavlja vizijo, da se da z vsakodnevnim trdim garanjem uloviti sanje. Zdaj 26-letni kolesarski as jih je ujel zelo zgodaj, preboj pa je bila prva zmaga na dirki po Franciji leta 2020. Takrat je bil bitko predvsem z rojakom Primožem Rogličem, s katerim imata Carera in Pogačar dober odnos.

"Če bi me vprašali leta 2020, bi rekel, da je Tadej zunaj slovenskih meja bolj popularen kot doma, saj je bil takrat Primož zelo uspešen in bolj znan. Zdaj pa je Tadej superpopularen tako v tujini kot v Sloveniji. Odnos med Primožem in Tadejem je zelo dober, to ste lahko videli na svetovnem prvenstvu, ko mu je Primož pomagal do naslova," je še v pogovoru za STA razglabljal Carera.

Udeleženci na dvodnevni konferenci Sporto pretresajo zadnje trende v športnem marketingu, vključno z dogajanjem na področju sponzorstev, izzivih pri organizaciji dogodkov in spremembah v tržnem modelu športa.