Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ku
ku
21. 11. 2024 · 09:23
12:04
Deli članek:

Take ‘grožnje’ pa še ne, zrušil rekord in sporočil: Pogi, prihajam pote

Profimedia

Fenomen, kakršnega ni bilo od Primoža Rogliča?

Marsikateri rekreativni kolesar želi biti podoben Tadeju Pogačarju ali Primožu Rogliču, če ne drugače si čez trebuh razvleče dres enega od njiju. In počasi sopiha proti vrhu okoliških hribov, tisti bolje pripravljeni proti Kumu, Vršiču, Mangartu, Krvavcu … Kanadčan Jack Burke je drugačen. Vsaj če ni ubral kakšne goljufive poti, po kateri bi svoje sledilce na Stravi (znani kolesarski aplikacij za merjenje podatkov) vrtel okrog prsta svoje sledilce in ves kolesarski svet.

Če gre torej verjeti številkam na njegovem profilu, je 29-letni kanadski rekreativec pravkar zrušil rekord na kultni vzpon Mortirolo. V zimskih razmerah je skupno slabih 39 kilometrov in skoraj 1.600 višinskih metrov prekolesaril v slabi uri in tri četrt, za sam vzpon je potreboval rekordnih 43:45 minute oziroma 53 sekund manj kot prejšnji rekorder Vincenzo Nibali leta 2019. Že od oktobra drži tudi najboljši čas vzpona na Stelvio, s časom 1:08:32 je bil 1:09 minute hitrejši od Jaija Hindleyja.

“Hočem samo priložnost v svetovni seriji. Kjerkoli, kadarkoli, za kogarkoli. Naredil bom vse, kar želite, samo želim si priložnosti voziti z najboljšimi,” je Burke zapisal ob svojo zadnjo rekordno vožnjo na Stravi in sporočil, kdo in kaj je njegova naslednja tarča: “Pogi, prihajam po tvoj Madone. Ampak zdaj je čas za nekaj zabave na snegu.”

Prevod: Tadeju Pogačarju je sporočil, da namerava zdaj podreti Pogijev vzpona na Madone, ki ga je Tadej postavil lani. Slabih 10 kilometrov dolg klanec s povprečnim naklonom 7,1 % je prevozil v 23 minutah in 53 sekundah, kar pomeni, da je vozil s povprečno hitrostjo kar 24,5 km/h. Ali Jack Burke zmore tudi to?

Morda, morda ne, saj vseeno, v vsakem primeru pa bi bilo zanimivo videti, kako bi se rekreativec znašel na resni dirki s profesionalci. Bomo videli, če se najde kdo, ki bi mu jo ponudil, če ne drugeg za dober marketing.