Na sestanku v Parizu, kjer so vodilni pri Fii gostili vodstvo formule 1 in člane ekip, so se dogovorili, da bodo skušali zmanjšati stroške proizvodnje motorjev. Ti bodo v osnovi ostali takšni kot so zdaj (1,6-litrski turbo motorji s hibridnim sistemom), zanimivo pa je, da bo Fia v prihodnosti skušala poskrbeti za bolj dirkaški zvok oziroma za več hrupa.
Ta del dogovora je verjetno tudi posledica raziskave med navijači, ti pa so se pritoževali, da so motorji elitnega dirkaškega razreda pretihi. V smernice so tako zapisali, da bodo v prihodnosti motorji dirkalnikov "preprostejši, cenejši in glasnejši". Skušali bodo tudi povečati možnost dobave motornih enot posameznih proizvajalcev več ekipam, s čimer bi povečali konkurenčnost in obenem omogočili vstop v tekmovanje še kakšni ekipi, ki nima sredstev za razvoj lastnih pogonskih enot.
"Na več sestankih bomo zdaj skušali vključiti vse, ki jih ta tema zanima, upamo, da bomo dobro sodelovali," so po sestanku sporočili iz Fie. Kot je pojasnil direktor za področje motošporta pri formuli 1, nekdanji vodja ekipe v tekmovanju Ross Brawn, so te smernice posledica predlogov ekip in vodij moštev formule 1, ki jih zanima prihodnost njihovega športa.
STA
Formula 1 tudi v bližnji prihodnosti s hibridnimi šestvaljniki
Prihodnost formule 1 bo tudi po letu 2021 verjetno takšna kot v nekaj zadnjih sezonah: v krovni avtomobilistični zvezi (Fia) so predstavili smernice za prihodnost tega tekmovanja, na področju motorjev predvidoma ostajajo v okvirih hibridnih šestvaljnikov.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke