V pogovoru za časnik Motorsport je dejal, da bo poudarek razvoja v prihodnosti na mestnih stezah oziroma uličnih preizkušnjah, saj želijo formulo 1 spraviti z včasih precej odročnih in osamljenih dirkališč.
"Mislim, da ne bo več veliko novih stez, ki bi bile zgrajene posebej za formulo 1," je dejal Bratches. Svetovno prvenstvo formule 1 bo v prihodnje sestavljeno iz mešanice tradicionalnih prizorišč, nekaj novih in nekaj mestnih dirk.
Za prihodnost se po njegovih besedah ni bati; doslej so v novem vodstvu - pred enim letom je nekoč prvega moža in vodjo vsega v formuli 1 Bernieja Ecclestona zamenjalo podjetje Liberty Media, na vrhu pa je zdaj Američan Chase Carey - dobili že 40 ponudb novih prirediteljev dirk, ki bi želeli organizirati tekmovanje. V novem vodstvu formule 1 napovedujejo tesnejše sodelovanje s prireditelji dirk, tako tistimi, ki že imajo pogodbe, kot tistimi, ki bi šele želeli postati člani elitnega društva izvajalcev dirk, ter z njimi pretresti pluse in minuse izvedbe tekmovanja na tej ravni.
Morda se v prihodnosti obeta tudi bolj prostorsko in časovno zgoščen koledar formule 1. "Zdaj preveč skačemo. Enkrat smo v Evropi, potem gremo v Azijo, pa v Ameriko in spet v Evropo ... Bolje bi bilo, če bi najprej oddelali evropski del, pa se potem preselili v Ameriko in končali v Aziji," je še razmišljal Bratches in dodal, da bi lahko z optimiziranjem koledarja tudi podaljšali sezono in vanjo uvrstili do 25 dirk.
STA
Spremembe, spremembe ... Tudi v formuli ena na pragu revolucije!
Svetovno prvenstvo formule 1 bi se lahko v prihodnje še širilo, poudarek pa ne bo na posebej za to tekmovanje zgrajenih novih progah, ampak želijo v novem vodstvu tekmovanja elitni bencinski šport približati navijačem v velikih mestih, je pojasnil direktor formule 1 za marketing Sean Bratches.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke