Po šestnajstih hitrostnih preizkušnjah je na drugem mestu končal njegov moštveni kolega Francoz Sebastien Ogier, ki je zaostal 8,2 sekunde. Tretji je bil še en član ekipe Volkswagen, Norvežan Andreas Mikkelsen (+ 28,6).
Po peti od 13 dirk za SP je v skupnem vodstvu ostal Ogier, ki ima sedaj 105 točk, sledita pa mu Norvežana Mikkelsen s 63 točkami in Mads Oestberg (Citroen) s 57 točkami.
Za Volkswagen se je peta postaja prvenstva končala z drugo trojno zmago. Po šestnajstih hitrostnih preizkušnjah v okolici Matosinhosa je prvo zmago v letu 2015 dočakal podprvak Latvala, ki pa ni imel mirnega dne vse do konca, saj je bila moštvena konkurenca blizu. Manj kot deset sekund je zaostal Ogier, manj kot pol minute pa zadnji član Volkswagnove triperesne deteljice Mikkelsen.
"Po tej zmagi lahko pozabim na vso smolo, ki me je spremljala doslej na Portugalskem," je dejal Finec ob svoji 13. zmagi v karieri. Na portugalskih relijih doslej ni imel prav veliko uspeha, leta 2009 pa je s Fordom doživel tudi spektakularno nesrečo, ko se je skotalil po hribu in se 24-krat prevrnil, na srečo pa je iz popolnoma uničenega dirkalnika splezal nepoškodovan.
"Na koncu nismo več tvegali, predvsem z mislijo na skupni seštevek," je taktiko pojasnil branilec naslova Ogier, ki je dobil tudi zadnjo hitrostno preizkušnjo, "power stage", za zmago na njej je dobil še dodatne tri točke. Na Portugalskem je Francoz doslej zmagal štirikrat, danes pa se je zadovoljil tudi z drugim mestom in novim bogatim točkovnim izkupičkom. Zdaj ima 105 točk, 42 več kot Mikkelsen, današnji zmagovalec pa je po slabšem začetku sezone zdaj z devetega napredoval na peto mesto s 46 točkami.
Po treh zaporednih ničlah na prejšnjih dirkah je bil lahko Latvala zadovoljen že s tem, da je dobil točke, zmaga pa je bila le še pika na i. "Mnogi so že dvomili vame. To je bilo najhujše obdobje v moji karieri in zelo vesel sem, da spet poznam občutek zmagovanja," je še dejal 30-letni finski dirkač.
Na četrtem mestu je končal citroenov dirkač Chris Meeke, ki je na začetku tudi vodil, Severni Irec pa je bil edini, ki je bil kolikor toliko konkurenčen Volkswagnom; za tretjim mestom je zaostal 20 sekund, že naslednji, Estonec Ott Tänak (Ford) pa za zmagovalcem že skoraj dve minuti. Šesti je bil Španec Dani Sordo (Hyundai).
Naslednja preizkušnja svetovnega prvenstva bo dirka na Sardiniji med 11. in 14. junijem.
Izidi (16 HP, 348,73 km)
1. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Fin/VW Polo) 3:30:35,3
2. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Fra/VW Polo) + 8,2
3. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (Nor/VW Polo) 28,6
4. Kris Meeke/Paul Nagle (Vbr/Irs/Citroen DS3) 48,7
5. Ott Tänak/Raigo Molder (Est/Ford Fiesta) 1:56,8
6. Daniel Sordo/Marc Marti (Špa/Hyundai i20) 2:27,9
7. Mads Oestberg/Jonas Andersson (Nor/Šve/Citroen DS3) 2:32,2
8. Hayden Paddon/John Kennard (NZl/Hyundai i20) 2:54,3
9. Robert Kubica/Maciej Szczepaniak (Pol/Ford Fiesta) 4:39,1
10. Martin Prokop/Jan Tomanek (Češ/Ford Fiesta) 7:31,2
...
SKUPNO
Dirkači
1. Sebastien Ogier (Fra/VW) 105
2. Andreas Mikkelsen (Nor/VW) 63
3. Mads Oestberg (Nor/Citroen) 57
4. Kris Meeke (VBr/Citroen) 47
5. Jari-Matti Latvala (Fin/VW) 46
6. Elfyn Evans (VBr/M-Sport Ford) 41
7. Daniel Sordo (Špa/Hyundai) 38
8. Thierry Neuville (Bel/Hyundai) 35
...
Konstruktorji
1. Volkswagen (Nem) 146
2. Citroen (Fra) 103
3. Hyundai (JKo) 94
4. M-Sport Ford (VBr) 81
5. Jipocar (Češ) 34
6. Volkswagen II (Nem) 30
7. Hyundai (JKo) 19
8. FWRT srl (Ita) 3