Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Bojan Vrbnjak
Bojan Vrbnjak
31.07.2014 11:36:01
Deli članek:

Zabava in muke

Reuters

Šesto mesto na VN Madžarske daje povod za upanje, da bo Kimi Räikkönen kmalu dirkal na ravni Fernanda Alonsa.

So njegove težave z nastavitvami rešene? Mu je končno uspelo ukrotiti Ferrarijev dirkalnik? V paddocku Hungaroringa smo v četrtek slišali dobro in dokaj izvirno šalo ‒ v zadnjih dveh letih se je Kimi pri Lotusu zelo zabaval, ni pa prejemal denarja. Pri Ferrariju dobiva ogromno denarja, vendar mu dirkanje ni več zabavno …

Toda s šestim mestom na nedeljski dirki je prvak iz leta 2007 nakazal luč na koncu tunela. Že na treningih se je pokazalo, da bi lahko serija porazov proti Alonsu (2:9 na kvalifikacijah in 0:10 na dirkah, na katerih sta oba Ferrarija prišla v cilj) kmalu doživela svoj konec.

Kimi je bil na prvem prostem treningu hitrejši Ferrarijev dirkač, na drugem je za Špancem zaostajal le za tri desetinke, na tretjem pa le 49 tisočink. Potem so na kvalifikacijah odgovorni v ekipi pošteno udarili mimo, Räikkönen je izpadel že v prvem delu in je moral dirko začeti s 16. startnega mesta, Alonso pa s petega.

Kimi je že pred tem večkrat poudarjal: "Potrebujem nekoliko več prostih treningov, na katerih bi lahko v miru opravil svoje delo, da zaradi napak ne bi bil nenehno vezan na moštveno garažo. Gre za nianse, ki morajo biti idealne, da pravilno občutim dirkalnik. Nianse pri vhodu v zavoj, pri zaviranju. Ampak potrebujem čas, da dodelam te malenkosti."

Na Hungaroringu je Kimi pokazal svojo najboljšo dirko sezone. Prvič smo lahko pri njem po dirki čutili nekakšno zadovoljstvo. "Prvič sem lahko pritiskal na polno in napadal, to je bilo res zelo zabavno. Bolj kot pa nekakšna obrambna dirka. Kot kaže, gre na bolje."

Toda temeljno zlo, ki sliši na ime F14 T, ostaja. Po Räikkönenovih besedah dirkalnik še vedno boleha – če izvzamemo njegove lastne težave z upravljanjem – na istih treh točkah: pogonska enota je prešibka, učinkovitost aerodinamike je nezadovoljiva (sploh v pogledu podtlaka), mehanski oprijem je pomanjkljiv.