Mobilna verzija
george 2 profi Odkrito.si

Princ George v šoli: mučne razmere, staršem ...

možganski tumor, Santlal Pal Svet24.si

FOTO: Kar tri leta živel z "dvema" glavama

ivanka trump Svet24.si

Ivanka bo šarmirala strogega generala

ptuj-hajdina Svet24.si

Kje je zapadlo največ snega in na katerih cestah ...

cheryl, liam payne (4) Najstnica.si

Tako sta utišala govorice o razhodu

Miša Molk - NASLOVNA SLIKA Njena.si

Miša Molk javno in odkrito popljuvala glasbeni ...

Natalija Kolšek Njena.si

Noro: To je storila znana slovenska pevka!

nu
nu

Mastercard in Pelé združila navijače Lige prvakov v neprecenljivem doživetju #StartSomethingPriceless

Mastercard, ki tudi v letih 2018 – 21 nadaljuje sodelovanje z Ligo prvakov, je združil strastne nogometne navijače v nepozabnem doživetju.

V sklopu letošnje sezone Lige prvakov, ko se na nogometnem igrišču meri več kot 70 različnih nacionalnosti, se je Mastercard povezal z najboljšim nogometnim igralcem na svetu – Peléjem – da bi slavil povezovalno moč nogometa in tistih trenutkov, ki so v zgodovini največjega nogometnega tekmovanja botrovali začetku nečesa neprecenljivega.

Mastercard je kot uradni sponzor UEFA Lige prvakov predstavil film »22 Languages«, kratek film, ki prikazuje 22 nogometnih navijačev z vsega sveta, združenih v povsem preprostem namenu – zaigrati skupaj in se potegovati za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Brez ovir, a z visokimi nameni je 22 igralcev različnih narodnosti sodelovalo v napeti tekmi, ki lahko postreže le z eno zmagovalno ekipo. Neverjeten razplet, ki sledi, navdušuje. Ko se po koncu tekme igralci vrnejo v slačilnico, doživijo neprecenljiv trenutek. Pokal lahko dvignejo z nikomer drugim kot nepremagljivim Peléjem.

»Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov,« je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri Mastercard. »Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev.«

Mastercard_UEFA_1

Film »22 Languages« napoveduje najnovejšo kampanjo Mastercard, ki želi v sklopu #StartSomethingPriceless navdihniti vsakogar, da sledi svoji strasti in spremeni drobne trenutke v neverjetne spomine. Izjemni nogometaš Pelé, ikona v svetu nogometa, ki je sledila svoji strasti in postala najboljši igralec na svetu, je izbral tri trenutke, ki so v zgodovini Lige prvakov navdihnile spremembo in pustile neprecenljiv pečat.

»V mladih letih mi je oče dejal »zelo dober nogometaš boš postal, a ne pozabi najpomembnejšega; bodi dober človek in dobra oseba«. Njegovih besed in pomembnega sporočila, ki ga nosijo, ne bom nikoli pozabil,« je povedal Pelé, ki je v svoji karieri dosegel 1283 golov. »Čeprav nas konkurenca v svetu športa krepi, je bolj pomembno to, kar delamo kot ljudje na in izven igrišča. Nogomet je odlični povezovalec in ti trenutki Lige prvakov resnično zaobjamejo občutek kampanje #StartSomethingPriceless.«

Trije trenutki iz sveta Lige prvakov, ki so po mnenju Peléja začeli nekaj neprecenljivega:
1. ABIDAL dvigne pokal: Preživelemu za rakom Éricu Abidalu pripada čast dvigniti pokal Lige prvakov za ekipo NK Barcelona.
2. KAHN potolaži CAÑIZARESA: Kahn (Bayern München) se odloči, da bo potolažil Cañizaresa (Valencia), potem ko je njegova ekipa izgubila finale Lige prvakov.
3. Spoštovanje navijaške skupine REDS do RONALDA: Oboževalci Manchester United priznavajo "Talent nad ekipo" in Ronaldu (Brazilija & Real Madrid) po zmagovalnem triku s kapo nudijo stoječo ovacijo.

Značke: mastercard , pele