mlin Svet24.si

8-letnika skalpiralo na šolskem ogledu kmetije

medved, rjavi medved Svet24.si

Ministrstvo sledilo stroki: Letos bodo odstrelili ...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

620-24-reli1 Ekipa24.si

Grozljivka na reliju! Vsaj sedem mrtvih, 21 ...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

nu
nu
0 13.02.2018 13:34:09

Mastercard in Pelé združila navijače Lige prvakov v neprecenljivem doživetju #StartSomethingPriceless

Mastercard, ki tudi v letih 2018 – 21 nadaljuje sodelovanje z Ligo prvakov, je združil strastne nogometne navijače v nepozabnem doživetju.

V sklopu letošnje sezone Lige prvakov, ko se na nogometnem igrišču meri več kot 70 različnih nacionalnosti, se je Mastercard povezal z najboljšim nogometnim igralcem na svetu – Peléjem – da bi slavil povezovalno moč nogometa in tistih trenutkov, ki so v zgodovini največjega nogometnega tekmovanja botrovali začetku nečesa neprecenljivega.

Mastercard je kot uradni sponzor UEFA Lige prvakov predstavil film »22 Languages«, kratek film, ki prikazuje 22 nogometnih navijačev z vsega sveta, združenih v povsem preprostem namenu – zaigrati skupaj in se potegovati za 11 vstopnic za Ligo prvakov. Brez ovir, a z visokimi nameni je 22 igralcev različnih narodnosti sodelovalo v napeti tekmi, ki lahko postreže le z eno zmagovalno ekipo. Neverjeten razplet, ki sledi, navdušuje. Ko se po koncu tekme igralci vrnejo v slačilnico, doživijo neprecenljiv trenutek. Pokal lahko dvignejo z nikomer drugim kot nepremagljivim Peléjem.

»Nogomet je povezovalna sila v tem svetu. Ni boljšega primera, kot je ravno Liga prvakov,« je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri Mastercard. »Naša kampanja #StartSomethingPriceless govori o medsebojni podpori, ki navdihuje spremembe. Liga prvakov je resnično edinstvena pri premagovanju ovir in preoblikovanju življenj tako igralcev kot navijačev.«

Mastercard_UEFA_1

Film »22 Languages« napoveduje najnovejšo kampanjo Mastercard, ki želi v sklopu #StartSomethingPriceless navdihniti vsakogar, da sledi svoji strasti in spremeni drobne trenutke v neverjetne spomine. Izjemni nogometaš Pelé, ikona v svetu nogometa, ki je sledila svoji strasti in postala najboljši igralec na svetu, je izbral tri trenutke, ki so v zgodovini Lige prvakov navdihnile spremembo in pustile neprecenljiv pečat.

»V mladih letih mi je oče dejal »zelo dober nogometaš boš postal, a ne pozabi najpomembnejšega; bodi dober človek in dobra oseba«. Njegovih besed in pomembnega sporočila, ki ga nosijo, ne bom nikoli pozabil,« je povedal Pelé, ki je v svoji karieri dosegel 1283 golov. »Čeprav nas konkurenca v svetu športa krepi, je bolj pomembno to, kar delamo kot ljudje na in izven igrišča. Nogomet je odlični povezovalec in ti trenutki Lige prvakov resnično zaobjamejo občutek kampanje #StartSomethingPriceless.«

Trije trenutki iz sveta Lige prvakov, ki so po mnenju Peléja začeli nekaj neprecenljivega:
1. ABIDAL dvigne pokal: Preživelemu za rakom Éricu Abidalu pripada čast dvigniti pokal Lige prvakov za ekipo NK Barcelona.
2. KAHN potolaži CAÑIZARESA: Kahn (Bayern München) se odloči, da bo potolažil Cañizaresa (Valencia), potem ko je njegova ekipa izgubila finale Lige prvakov.
3. Spoštovanje navijaške skupine REDS do RONALDA: Oboževalci Manchester United priznavajo "Talent nad ekipo" in Ronaldu (Brazilija & Real Madrid) po zmagovalnem triku s kapo nudijo stoječo ovacijo.

Značke: mastercard, pele

Članki iz rubrike