Lindsey Vonn je včeraj s svojim sponzorjem Head predstavila novo linijo smučarskih oblačil z imenom Vonn Collective. Govorice so krožile že nekaj let, a do datuma uradne predstavitve je pricurljalo zelo malo verodostojnih informacij.
Predstavitev najnovejše znamke smučarskih oblačil, Vonn Collective, ki je nastala v sodelovanju z njenim dolgoletnim sponzorjem opreme Head, je prišla mesec dni preden se bo ameriška snežna kraljica podala na tekme svetovnega pokala v prizadevanju za svoj peti olimpijski nastop.
Vonnova je projekt opisala kot naraven naslednji korak v svoji evoluciji od športnice do podjetnice in v svoji objavi zapisala: "Že nekaj časa imam svojo kolekcijo s Headom, vendar je bil dolgoročni cilj vedno ustvariti blagovno znamko z lastno identiteto. Vrhunska športna oblačila se srečajo z luksuznim življenjskim slogom in združujejo dva svetova mojih dveh velikih ljubezni – smučanja in mode. Zelo sem navdušena, da to delim z vami."
Samo za izbrane
Vrhunska smučarska oblačila so prišla v izbrane trgovine po Severni Ameriki in evropskih alpskih državah. Prva kolekcija je namerno maloštevilna in skrbno izbrana.
Vrhunske tudi cene
ženska smučarska jakna v polnočno modri ali vanilijevi barvi – 1453 evrov
smučarske hlače – 680 in 800 evrov
Ena od trgovin, ki je začela prodajati Vonn Collection je tudi Miller Sports v Aspnu. Osebje je linijo opisalo kot izjemno dobro oblikovano in pohvalilo tako izdelavo kot identiteto blagovne znamke. Prodajalec iz Aspna je dejal, da je kolekcija v visokem cenovnem razredu, vendar s privlačno ceno, ki jo bodo cenili resni smučarji. Prve kose kolekcije so prodali že prvi dan lansiranja.
Drugi elitni trgovci na smučiščih v Koloradu, Utahu, Kaliforniji in najboljših letoviščih v Avstriji, Švici in Franciji prav tako začenjajo s predstavitvijo kolekcije ta teden.
Zaradi konkurenčne cene vrhunskih smučarskih oblačil, izjemno omejene distribucije in globalne prepoznavnosti imena Vonn se pričakuje veliko povpraševanje.