Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ue
ue
14. 05. 2024 · 08:36
Deli članek:

Pred OI tudi nad domače francoske prevarante in goljufe

Arhiv TZ Pariz

Francoske oblasti se pripravljajo na boj proti pričakovanemu valu goljufij, katerih tarča naj bi bili milijoni obiskovalcev iz tujine, ki bodo Francijo obiskali zaradi letošnjih poletnih olimpijskih in paraolimpijskih iger.

Gre za pričakovane goljufije in prevare, zlasti v gostinskih in hotelskih obratih. Med goljufijami, s katerimi želijo preslepiti naivne goste iz tujine in jim vzeti denar, so denimo na prvi pogled nedolžne in majhne prevare v gostinstvu, ko industrijsko predelano hrano oglašujejo z oznako "domači zajtrk".

Med goljufijami so tudi lažne zvezdice, ki jih dodajo hotelskim ocenam, ali nepoštena praksa, ko javno ne objavijo cenika sob. Gre za tako imenovane turistične pasti, za katere policija za boj proti goljufijam pričakuje, da jih bodo nastavili nič hudega slutečim obiskovalcem.

Oblasti za zdaj takšne incidente obravnavajo kot manjše prekrške, ki so večinoma omejeni na hotelski sektor, so sporočili iz enote za varstvo potrošnikov ministrstva za finance.

Vendar ne bo ostalo zgolj pri tem, so opozorili predstavniki enote in dodali, da bodo poostrili preglede podjetij pred in med olimpijskimi igrami, da bi zagotovili, da so informacije dane potrošnikom, točne. Še zlasti pa želijo obiskovalce obvarovati pred tem, da izdelki, ki jih bodo kupili, "niso ponarejeni ali celo nevarni oziroma zdravju škodljivi", je direktorica enote Sarah Lacoche povedala novinarjem.

Opravljenih je bilo že več kot 4000 inšpekcijskih pregledov podjetij in še 6000 jih bo sledilo, vsi pa so bili posebej namenjeni preprečevanju lažnega oglaševanja in prevar, povezanih z olimpijskimi igrami, vključno s prodajo lažnega blaga, povezanega z igrami.

Preiskave, ki jih izvaja skupaj 2900 inšpektorjev za boj proti goljufijam, vključujejo tudi prefinjene metode odkrivanja, kot je rentgensko slikanje sumljivih izdelkov.

"Identificirali smo nekaj manjših goljufij," je dejala Lacoche. Te so vključevale izmišljene storitve letališkega prevoza ali brisanje negativnih ocen strank s spletnih strani gostinskih obratov, je dejala.

Potrošnike spodbujajo k uporabi namenske aplikacije SignalConso, kjer so na razpolago obvestila o prevarah oziroma lahko te prijavijo.