Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
18.12.2023 17:56:23
Deli članek:

Slovenci rekorderji, Danci in Angleži s posebnim sistemom prodaje

Grega Wernig

Potem ko se je slovenska nogometna reprezentanca po dolgih 14 letih spet uvrstila na veliko tekmovanje, je Euro 2024 vse bolj vroča tema.

Po žrebu, ki je Sloveniji kot tekmice namenil Dansko (v Stuttgartu), Srbijo (v Münchnu) in Anglijo (v Kölnu), so se slovenski navijači zapodili na Uefino spletno stran in se prijavili za vstopnice. Brez obveznosti za nakup (!) so to počeli množično in večkratno za isto osebo. Da bi pač imeli več želez v ognju, posledično torej več možnosti. Imen in priimkov ter, kot rečeno, številk iz kreditne kartice v tej fazi še ni bilo treba navesti.

Rezultat je zanimiv in zgovoren. Zahtevkov za slovenske tekme z Dansko, Srbijo in Anglijo je bilo neverjetnih 344.000, vstopnic pa na voljo zgolj 30.000. Torej, več kot enajstkrat manj. Največje zanimanje je, pričakovano, za tekmo Slovenije in Srbije, in sicer 160.000 zahtevkov. Za obračun z Anglijo je 103.000 zahtevkov, za uvodno tekmo proti Danski pa jih je 81.000. Zdaj bo vstopnice razdelil januarski žreb, vsak srečni izžrebanec pa se bo po svoji volji odločil, ali bo vstopnice sploh prevzel in jih plačal. Če jih ne bo, jih bo prepustil spomladanski prosti prodaji, v slovenski kvoti pa jih več ne bo. Škoda bi bilo ...

Kako je pri tekmicah?

Če ste pričakovali, da so bile prijave za vstopnice v Srbiji še bolj množične, ste se ušteli. Srbi poročajo o 'le' trikratnem presežku povpraševanja glede na ponudbo, kar pomeni, da so srbski navijači oddali zanimanje za slabih 100.000 vstopnic – za vse tri tekme skupaj.

Profimedia


Prva tekmica Slovenije bo Danska – 16. junija. Ne gre dvomiti, da bo danski sektor nabito poln in barvno usklajen do zadnjega (rdečega) odtenka. Danska zveza je, zanimivo, od Uefe prevzela ves svoj kontingent vstopnic (30.000 za tri tekme) in ga do navijačev kanalizira po svojih pravilih. Kar 90 odstotkov vseh vstopnic pripada najbolj lojalnim privržencem izbrane vrste – tistim, ki imajo (glede na število obiskanih kvalifikacijskih tekem) zbranih največ točk lojalnosti. Le preostalih 10 odstotkov vstopnic je v prosti prodaji na voljo vsem ostalim. Del javnosti se razburja, a koordinator za navijače Martin Ramtung trdi ravno nasprotno: "Jasno je, da favoriziramo tiste, ki so nas podpirali v kvalifikacijah. Mislim, da je tako pošteno." Zanimanje Dancev je bilo tako silovito, da se je spletna stran zveze dvakrat zrušila.

alesfevzer.com


Tudi Angleži, ki bi verjetno brez težav kar sami napolnili vsak stadion, nagrajujejo zvestobo in gredo v tem pogledu še korak ali dva dlje od Dancev. Prodaja angleškega kontingenta vstopnic za vse tri tekme je razdeljena v kar šest faz. Bolj ko je ta zgodnja, večje možnosti imajo tisti navijači, ki že vseskozi spremljajo izbrano vrsto. V poznejših fazah je vstopnic vse manj, za »padalce« brez reprezentančne zgodovine pa jih prej ali slej zmanjka.

Profimedia