Celjani so pred časom sklenili pogodbo s prestižno znamko športnih oblačil, kot del promocije pa imajo tudi svoj skupni razstavni prostor v blagovnici na ljubljanskem Prešernovem trgu. Tam tudi poteka izjemno simpatična in izjemno privlačna nagradna igra, v kateri NK Celje skupaj s svojim sponzorjem podarja pot s klubskim letalom na bližajoče se gostovanje na Ciper , del instalacije pa je bila tudi lutka, oblečena v celjski dres sijajnega slovenskega reprezentanta Žana Karničnika.
Ta je zraven tudi upodobljen na fotografiji in je nasploh glavni obraz tako sodelovanja kot nagradne igre, vse skupaj pa je bilo malce preveč za domačo, ljubljansko navijaško skupino. Da tam ne bi dolgo zdržal mariborski dres, je tako ali tako jasno. Tudi Celje pa postaja vse pomembnejši akter in tudi tukaj so rivalstva vedno večja, tako da so se Green Dragons odločili za akcijo s ščepcem vandalizma in - priznajmo - kar lepo mero simpatične navijaške folklore. Bržčas na zdravi in sprejemljivi strani sicer tanke meje.
Diverzantski navijači Olimpije so namreč v trgovini uspeli preobleči Karničnikovo lutko v centru Ljubljane, ji nadeti pulover Olimpije, vse skupaj pa so tudi fotografirali in objavili. "Marketing gor, marketing dol. Nekatere stvari so svete," so ob tem pripisali, kot lahko vidite spodaj.