Zadnji prvenstveni krog je kakopak zaznamoval večni derbi, v katerem je bila Olimpija uspešnejša od Maribora in ima na vrhu lestvice štiri točke naskoka. Stožice so bile zaradi ukrepov proti širjenju covida-19 prazne, zato pa so bili navijači prikovani pred TV-zaslone. V najbolj gledanem delu tekme si je obračun večnih rivalov, ki ga je prenašala TV Slovenija 2, po podatkih AGB Nielsen, ogledalo skoraj 200.000 gledalcev, v tem nedeljskem terminu pa to pomeni, da si je preizkušnjo ogledal vsak četrti gledalec, ki je bil tisti trenutek pred televizijskim ekranom, so sporočili z Nogometne zveze Slovenije.
ba
Na VEČNEM DERBIJU so bile Stožice prazne, pred TELEVIZIJSKIMI SPREJEMNIKI pa ...
Obračun najhujših rivalov je spremljalo veliko gledalcev.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke