V Portorožu poteka 16. konferenca Sporto o marketingu in sponzorstvih v športu, kjer so med drugim podelili nagrade za športno blagovno znamko leta. V Sloveniji so tako kot lani nagrade Sporto Brands 2019 prejeli alpska smučarka Ilka Štuhec, košarkarski zvezdnik Luka Dončić in NK Maribor, ki se je tega laskavega naslova veselil že osmič.
Hkrati so vijoličasti dobili še nagrado Sporto Rightsholder Award, in sicer za inovativno oglaševalsko akcijo Tribune bojo pune. S kampanjo, ki je na inovativen način nagovarjala navijače k obisku prve tekme spomladanskega dela sezone 2018/19 Maribor – Mura.
"Ob lanski podelitvi smo napovedali, da so projekti za 2019 že pripravljeni, in smo jih uresničili. Kot se ne naveličamo zmag in športnih uspehov na igrišču, si vedno postavljamo nove mejnike in iščemo nove izzive v namenu, da nas vodi naprej želja po nenehnem razvoju kluba na vseh področjih. Zato sta obe nagradi nagradi za celotni vijol’čni kolektiv, za kreativnost in zavzetost, strast pri opravljanju dela. Ob tem pa tudi temelj za nadaljnje delo, pri katerem nas čakajo številni novi projekti," se je odzval poslovni direktor aktualnih prvakov Bojan Ban.