Maribor je v mnogih pogledih že premikal meje v slovenskem nogometu tako na zelenici kot tudi v klubskih pisarnah in širše. Med drugim so odprli frizerske salone v klubskih barvah, orali ledino na področju klubskih trgovin.
Tokrat so v svet poslali svojo aplikacijo, ki ne služi le za to, da bodo navijači na tekočem z novicami iz kluba, z rezultati, temveč bodo imeli določene ugodnosti pri nakupih. Pri tem pa so izposavili najbolj revolucionarno novost. "Nakup vstopnice ali klubskih artiklov iz domačega naslonjača še nikoli ni bil preprostejši, ob tem pa je z aplikacijo NK Maribor zamudno in neprijetno čakanje na pijačo in hrano v vrsti v Ljudskem vrtu preteklost. Ob naročilu v aplikaciji in s plačilom s kartico so neprecenljivi trenutki tekme zagotovljeni: naročeni izdelki vas bodo čakali na posebej označenem točilnem pultu," so zapisali na spletni strani Maribora in dodali, da bo novost mogoče preizkusiti že v sredo na tekmi z Rudarjem.
Poslovni direktor Bojan Ban je celoten projekt komentiral z zelo zanimivimi besedami: "Prestopni rok je končan, vendar s posebnim zadovoljstvom predstavljamo novo vijol'čno okrepitev."