Dresi postajajo vse močnejši komercialni element športnih klubov. Mnogi so to že pred časom prepoznali in v tem pogledu tesno sodelujejo z opremljevalci in modnimi oblikovalci. A rezultat ni vedno po okusu navijačev, ki v ospredje postavljajo predvsem klubske barve in tradicionalno podobo kluba. Nekaterim klubom se posreči, drugim ne, je pa opaziti trend, da večina premika meje in išče nekaj novega, drugačnega, bolj drznega.
Medtem ko se je v zadnjih dneh v Sloveniji prah dvignil predvsem zaradi oblikovne zasnove novih Olimpijinih dresov, zaradi katerih so navijači zeleno-belih ogorčeni, češ da so sramota za klub in njegove simbole, je nenavaden tretji dres Rome pravi oblikovni hit.
Da gre za enega najlepših v zgodovini, da je garnitura čisti presežek, je mogoče prebrati v komentarjih. Uradno pa so ustvarjalci zanj zapisali, da sta Roma in adidas predstavila drzen dres, ki je s koreninami, trdno zasidranimi v tradicijo, uprt v prihodnost. Poudarja zeleno dediščino Rima, navdih pa črpa iz zelenih površin, parkov in vrtov po večnem mestu. Umetniški vrhunec je vzorčasti dizajn, ki odraža geometrijske oblike tradicionalnih italijanskih vrtov.
Na dresu v oči bode zelena barva, sicer neznačilna za klub. Kot na primer oranžna v primeru Olimpije. A v Rimu pravijo, da je dres, v katerem bo ekipa prvič zaigrala ta konec tedna na pripravljalni tekmi s Kaiserslauternom, retro, a obenem tradicionalen ter inovanitevn, predvsem pa nedvomno rimski.
Predsednik Olimpije Adam Delius je pred dnevi za Sportklub, na vprašanje, kdo za vraga si je v klubu izmislil neprivlačen tretji dres, na katerem prevladuje oranžna barva, odgovoril: "Dres je na podlagi evropskih in globalnih modrih trendov dizajniral naš uradni opremljevalec Puma." In dodal, da upa, da bo letošnji tretji Olimpijin dres podrl prodajne rekorde. In še obljubil, da bo Olimpija vedno imela prav poseben dres.
Pravijo, da imajo vsake oči svojega malarja.