pirc musar bql Svet24.si

Tako je predsednica Pirc Musar zapela na koncertu ...

asfinag Svet24.si

Z avtoceste rešili izgubljeno mamo raco in devet ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

koscek erika Reporter.si

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: ...

roglic Ekipa24.si

Zdaj je znano, kje bo Primož Roglič koval formo ...

Princ Harry in Kate Middleton - nekoč prava prijatelja - danes pa .. Odkrito.si

Kate in Harry - Če se bo to zgodilo, se bosta ...

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

STA
STA
0 16.08.2022 18:22:00

Vrednost ženskega nogometa naj bi do leta 2033 dosegla šestkratno vrednost

Profimedia
Komercialna vrednost ženskega nogometa v Evropi bi se po podatkih novega poročila Evropske nogometne zveze (Uefa) lahko do leta 2033 šestkrat povečala, kar pomeni skoraj 577,8 milijona funtov (686,5 milijona evrov) na leto, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Študija poslovnega primera za ženski nogomet preučuje potencialno rast vrednosti klubskega nogometa na celini po uspešnem evropskem prvenstvu 2022, na katerem so Angležinje postale evropske prvakinje.

Poročilo Uefe navaja razloge za naložbe v klubski in ligaški nogomet na podlagi priljubljenosti ženskega nogometa, navaja pa tudi napredek ženskega nogometa v zadnjih letih na klubski ravni.



"Ženski nogomet je na neverjetni in razburljivi poti, pri čemer je rast opazna v vseh merilih in pri vseh naših deležnikih po Evropi. Potencial ženske lige je neomejen in verjamemo, da smo na dobri poti, da popeljemo ženski nogomet do višin, ki so bile še pred nekaj leti nepredstavljive. Kot kaže poročilo, je zdaj čas, da izkoristimo zagon, ki smo ga ustvarili skupaj, zdaj je čas za sodelovanje in naložbe," je dejala Nadine Kessler, vodja Uefe za ženski nogomet.

Avtorji poročila, ki napovedujejo, da bi se lahko baza oboževalcev za ženski nogomet v naslednjih desetih letih povečala s 144 milijonov na 328 milijonov, so se osredotočili na športne in komercialne vidike, podobo ženskega nogometa ter priložnosti za sodelovanje. Posvetovali so se z 42 ligami in 162 klubi, Evropskim združenjem klubov ter 11 komercialnimi partnerji. Opravili so tudi 30 poglobljenih intervjujev z najvišjimi vodstvenimi delavci.

Značke: nogomet, ženske

Članki iz rubrike