Film, ki ga je predstavil sam Messi na svojem Instagram profilu, je na voljo tako v Evropi kot drugod po svetu, ljubiteljem nogometa pa je na voljo tudi na Priceless.com.
V čustvenem filmu, izdelanem s pomočjo umetne inteligence, se eden izmed najboljših nogometašev na svetu in štirikratni zmagovalec UEFA Lige prvakov ozre na sebe iz mladosti, raziskuje pomemben vpliv, ki ga nogomet še naprej igra v njegovem življenju, in nas tako spomni na strast, ki jo gojimo do te navdihujoče in pomembne igre.
»Želim si, da bi tudi v resničnosti imel priložnost pogovoriti se s seboj iz mladosti, da bi mu lahko povedal, da bo vse v redu, da se bodo njegovi napori in odrekanja obrestovala ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi,« je dejal Lionel Messi.
»Presrečni smo, da smo lahko sodelovali z našim globalnim ambasadorjem Lionelom Messijem in s svetom delili njegovo ljubezen do nogometa. To je pomemben opomnik o pomenu slediti svojim strastem in se osredotočati na stvari, ki so najpomembnejše za vas – sporočilo, ki je zelo aktualno danes,« je dejal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri podjetju Mastercard. »Z veseljem pričakujemo finale UEFA Lige prvakov v Parizu konec tega meseca, ko bomo lahko skupaj praznovali globalno popularnost nogometa in navijače približali njihovi strasti.«
Veliko strast do nogometa med Evropejci dokazuje tudi nedavna študija Mastercard indeks ekonomije športa (Mastercard Sport Economy Index), ki jo je izvedel Mastercard po vsej Evropi. Pokazala je, da je bil nogomet leta 2021 najbolj viden šport v živo in je leta 2022 za navijače ponovno na prvem mestu, saj jih več kot polovica (51 %) namerava videti šport letos v živo. Podatki raziskave prav tako razkrivajo, da si je lani skorajda vsak sedmi Evropejec (69 %) in več kot polovica Slovencev (55 %) nogometno tekmo ogledalo v živo, 32 % Evropejcev pa jih nogomet tudi igra. Obenem polovica vprašanih meni, da se bo priljubljenost nogometa letos še povečala.
AI inovacija
Eden največjih izzivov pri ustvarjanju tega filma je bil v njega vključiti mladega Lionela Messija, kar so ustvarjalci dosegli tako, da so uporabili novo metodo posebnih učinkov VFX »Neural Rendering«. Ta način omogoča uporabo umetne inteligence (AI), ki je namesto običajno uporabljenih grafičnih posebnih učinkov izdelala »sintetično upodobitev«.
»Ta tehnologija je fantastična,« je dodal Messi. »Ko sem film pokazal družini in prijateljem, niso mogli verjeti, kako jim je to uspelo – dobil sem kurjo polt, ko sem na ekranu videl, kako komuniciram s seboj kot fantom.«
Ustvarjalci so umetni inteligenci v obdelavo poslali na tisoče podob mladega Messija. Posredovali so ji fotografije, video in zvočne posnetke Messija v mlajših letih in pa tudi videoposnetke posameznikov, ki so mu podobni. Umetna inteligenca je te podatke lahko uporabila za ustvarjanje končne digitalne slike in jih pozneje vključila v posnetke v živo, ki jih vidimo v filmu. Postopek VFX je bil tako prvič v oglasu uporabljen za tako realističen prikaz, pri čemer je bistveno vlogo odigral Thiago Porto, specialist za VFX in vodja te tehnologije pri podjetju The Mill.
ou
Mastercard slavi UEFA Ligo prvakov z novim filmom z Lionelom Messijem v glavni vlogi
Mastercard je svojo dolgoletno podporo Ligi prvakov UEFA obeležil s filmom, v katerem glavno vlogo igra globalni ambasador podjetja Lionel Messi.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke