Kot smo že pisali, se je Barcelona odločila, da bo za eno sezono svoj kultni Camp Nou poimenovala po pokrovitelju, in sicer namerava pravice dati najboljšemu ponudniku - s ciljem zaslužiti čim več denarja, ki ga bo v celoti darovala za blažitev posledic epidemije koronavirusa. Pobuda je seveda požela ogromno odobravanja in navdušenja - no, mešani pa so občutki, ki jih imajo navijači ponosa Katalonije ob spoznanju, da bi kupec lahko prišel iz Madrida. In to ne kdorkoli.
Zelo resno se namreč za nakup imena zanima podjetje ACS, eno največjih španskih gradbenih podjetij, ki je v popolni lasti kultnega predsednika madridskega Reala Florentina Pereza. ACS očitno razmišlja, da lahko priskoči na pomoč državi in si ob tem naredi dvojno reklamo – pojavilo pa se je vprašanje, kaj bi Barcelona naredila, če bi bila Perezova ponudba najboljša. "Naš glavni cilj je pomagati, in to pomagati s čim višjo vsoto. Zato moramo biti odprti za čisto vse možnosti," je dejal Josep Vives, Barcin predstavnik za stike z javnostmi na področju promocije.