»Cristiano je liga zase in eden najznamenitejših športnikov našega časa. Z nami deli našo predanost prehrani in telesni pripravljenosti ter verjame v naš cilj, da bomo svet naredili bolj zdrav in srečnejši, zaradi česar je to partnerstvo tako zelo posebno,« je povedal Rich Goudis, generalni izvršni direktor podjetja Herbalife Nutrition.
»Na igrišču sem izrecno osredotočen na le eno stvar – da sem kar najboljši,« pravi Cristiano Ronaldo. Ko se moje kopačke dotaknejo trave, je moj edini cilj zmagati. Da bi lahko tekmoval kot najboljši, morata biti moja miselnost in telo pripravljena in povsem nared. Prav zato poleg vaj in treningov močno verjamem v pomembnost svoje prave prehrane, tako na nogometni zelenici kot zunaj nje.«
CR7 Drive je testiran na prepovedane snovi in odobren v okviru programa Informed-Sport. Informed-Sport je program za testiranje in certificiranje prehranskih dopolnil in uporabnikom zagotavlja, da so bili izdelki testirani na prepovedane snovi in proizvedeni po najvišjih standardih kakovosti.
»Leta 2013 je Herbalife Nutrition postal moj uradni partner za prehrano predvsem zato, ker razume edinstvene prehranske potrebe in potrebe glede hidracije profesionalnih športnikov. Poleg tega me pri tem prehranskem podjetju privlači njihov večji cilj, to je narediti svet bolj zdrav in srečnejši.«
Ronaldo in Herbalife Nutrition sta v okviru svojega partnerskega odnosa sodelovala pri številnih marketinških kampanjah in razvojnih projektih. V tem okviru je bil dan na trg Herbalife24 CR7 Drive, športni napitek, katerega cilj je, da zadovolji Ronaldove prehranske potrebe in koristi športnikom na vseh ravneh.
Ob tem, ko na zelenici presega rekorde, ima na Facebooku, Instagramu in Twitterju skupno 200 milijonov sledilcev, s čimer je v družbenih omrežjih najbolj opažen in spremljan športnik na svetu.
Več informacij: www.herbalife.si