Cristiano Ronaldo je že zadnji dve leti veljal za nogometaša, čigar komercialni tweet (torej objava na družabnem omrežju twitter) stane največ. Za vsakega je dobil skoraj 200.000 evrov, s tem mesecem pa se je tarifa še dvignila. Za objavo, ki jo lahko vidite spodaj in v kateri je Ronaldo pohvalil novo nogometno video igrico, je prejel več kot 260.000 evrov. Da, zgolj za teh nekaj besed, ki jih za nameček seveda ni napisal sam, saj ima za te stvari svojo agencijo.
Taka bo odslej tudi tarifa za vse podobne objave, ki so videti kot Ronaldova simpatična dobra volja, v resnici pa so seveda oglas. S tem je Ronaldo še dodatno pobegnil zasledovalcem. Na drugem mestu LeBron James iztrži "zgolj" 124.000 evrov, na tretjem mestu pa je Neymar z okroglimi stotimi tisočaki. Ostali so že v povsem drugačnih vodah, in sicer je četrti Rafael Nadal pri slabih 50 tisoč evri na tvit. Upajmo le, da vsi plačajo potrebne davke.