Thiago Alcantara je na družabnem omrežju objavil fotografijo peterice, na kateri vsak drži v roki svoj Nikeov nogometni čevelj, ki so ga nosili na tekmi. Vse skupaj je Thiago podkrepil s podpisom k fotografiji - drznite si biti drzni.
To je bila prava reklama za ameriškega proizvajalca športne opreme, ki je nemškega tekmeca, ki je Bayernov tradicionalni partner, zagotovo zmotila. Adidas je med drugim tudi 8,33-odstotni delničar Bayerna, konec aprila pa so pri bavarskem nogometnem velikanu podaljšali pogodbo z Adidasom kot opremljevalcem, ki bo najboljšemu nemškemu klubu prinesla do konca leta 2030 kar 900 milijonov evrov.
To pa ni bil prvi tak primer pri münchenskem nogometnem klubu. Enkrat se je Nike že prikradel na naslovnice časopisov v povezavi z Bayernom. Pred dvema letoma se je Mario Götze ob prihodu v klub predstavil v Nikeovi majici. "To se ne bo zgodilo nikoli več," je takrat dejal vodja oddelka za medije Markus Hörwick.
Toda, kot kaže je duh še enkrat ušel iz stekleničke.