Slovenske železnice že vrsto let dokazujejo, da niso zgolj prevoznik, ampak eden ključnih povezovalcev gospodarstva, družbe in okolja. Razvijajo se v vodilnega ponudnika sodobnih in celovitih rešitev mobilnosti v regiji, ki s svojim trajnostnim poslovanjem neposredno skrbi za naravno okolje in vpliva na razvoj družb. Preko sponzorstev in donacij podpira društva, organizacije in projekte, ki delujejo na področjih športa, kulture, izobraževanja, okoljevarstva, humanitarnih dejavnosti in drugih družbeno odgovornih aktivnosti.
Primer tesnega sponzorskega sodelovanja je Hokejski klub Olimpija, ki ga Slovenske železnice podpirajo kot generalni sponzor. S ponosom stojijo ob strani zmajem, ki s svojo predanostjo, ekipnim duhom in vztrajnostjo utelešajo vrednote, ki jih zagovarjajo tudi v sami družbi.
Sodelovanje med Slovenskimi železnicami in HK Olimpijo presega klasično sponzorstvo in temelji na ustvarjanju zgodb o povezovanju in odgovornosti do družbe. Obe organizaciji si delita vizijo – biti vodilni v svojem okolju, spodbujati mlade, razvijati trajnostno prihodnost in širiti zavest o pomenu gibanja ter zdravega načina življenja.
Ustvarjanje pristnih sponzorskih zgodb
Nova hokejska sezona je v Tivoliju prinesla svež veter in številne razloge za optimizem. HK Olimpija je v tekmovalno obdobje vstopila okrepljena, ambiciozna in z jasno začrtano strategijo za uspeh. »Po vseh kriterijih smo naredili velik korak naprej v kvaliteti moštva. Pridružili so se nam izjemni posamezniki z dobrim karakterjem,« pravi Miha Butara, direktor SŽ–Potniški promet in predsednik HK Olimpije, pod vodstvom katerega so letos uvedli tudi kar nekaj marketinških nadgradenj, kot je največja FAN cona v Sloveniji, kiskrbi za še več doživetij za obiskovalce vseh generacij. Tekme so postale družabne prireditve, na katerih se šport in zabava združita v navijaškem duhu, ki povezuje Ljubljano in širšo Slovenijo. Dejanska rast prodaje vstopnic pa potrjuje tudi vse večje zaupanje navijačev.
Slovenske železnice pri partnerstvu z Olimpijo ne vidijo le športnega projekta, ampak priložnost za ustvarjanje pristnih zgodb. Hokejisti so se na del priprav odpravili z vlakom, navijači pa se na tekme vse pogosteje odpravljajo z okolju prijaznim prevozom. Uvod v novo hokejsko sezono se je začel z novinarsko konferenco na vlaku. Zanimiva sinergija športa, kulture in marketinga se je zgodila pred kratkim, ko je na hokejski tekmi Olimpije nastopila Godba Slovenskih železnic.
Obenem Slovenske železnice svojim zaposlenim omogočajo številne oglede hokejskih tekem HK Olimpije, in na tak način skrbijo, da se njihovi zaposleni družijo ter tkejo in krepijo vezi tudi zunaj delovnega časa. »Na hokej gremo zaposleni res radi. V povprečju gre na vsako tekmo gotovo vsaj 50 zaposlenih in pa tudi njihovih družinskih članov.
Včasih, ko so tekme še bolj razburljive, ko se igra končnica ali finale državnega prvenstva, pa jih pride tudi po 200. V mojih očeh so to res izredne številke, s katerimi se lahko pohvali podjetje,« je povedal Črt Snoj, specialist v marketingu SŽ, ki se ukvarja prav s sponzorstvi.
Šport, mladina in trajnost
Slovenske železnice kot glavni sponzor HK Olimpija ne samo podpirajo, ampak tudi razvijajo hokej v Sloveniji. Sponzorstvo ni usmerjeno le v vrhunski šport, temveč tudi v spodbujanje zdravega življenjskega sloga, ekipnega duha in vzgojo mladih športnikov. Klub združuje široko mrežo mladih hokejistov, ki v različnih starostnih kategorijah razvijajo svoje športne veščine, ter žensko hokejsko ekipo, ki pomembno prispeva k raznolikosti in vključevanju v športu.
»Vesela sem, da Slovenske železnice poslujejo uspešno, z dobrimi rezultati, ki omogočajo razvoj in družbeno odgovornost skupine tudi širše. Še posebej dober občutek je, da lahko stojimo ob strani tudi mladim in jim pomagamo na poti do uspeha,« je pred časom za Ekipo povedala direktorica sektorja za marketing, komuniciranje in mednarodne odnose slovenskih železnic, mag. Tanja Rotovnik.
S tem Slovenske železnice utrjujejo svojo zavezanost k družbeni odgovornosti v lokalnemu okolju, na čemer temelji tudi trajnostna politika družbe. S partnerstvom s HK Olimpijo Slovenske železnice potrjujejo svojo vlogo ambasadorja trajnostnega napredka, gibanja in povezanosti.
Naročnik oglasnega sporočila so Slovenske železnice.