Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
04. 11. 2025 · 09:00
10:35
Deli članek:

Ko tehnologija zavije v klanec in doseže vrh

Arhiv naročnika
Kolesarski spektakel Pogi Challange

Od Krvavca do nove trgovine: Huawei premika meje. Preizkusite Watch GT 6 Pro in odkrijte Iconic Shop – tehnologija, ki navdihuje!

Oktober je bil za Huawei Slovenija v znamenju dveh vzponov. Najprej so se z ekipo pridružili kolesarskemu spektaklu Pogi Challenge, kjer so skupaj z najboljšim kolesarjem na svetu Tadejem Pogačarjem osvojili Krvavec, le nekaj dni kasneje pa so v ljubljanskem Big Bang Mega odprli prvi Huawei Iconic Shop v Sloveniji. Prostor, ki ponuja popolnoma novo izkušnjo tehnologije, povezovanja in inovacij.

Arhiv naročnika
Matjaž Kermelj, direktor Huawei Device Slovenija.

Medtem ko se je na Krvavec vzpenjal z uro Huawei Watch GT 6 Pro na zapestju, je Matjaž Kermelj, direktor Huawei Device Slovenija, že razmišljal o naslednjem podvigu. Kako v novo trgovino vnesti isti občutek navdiha, skupnosti in zmagovalne energije, ki jo je začutil na kolesarski progi.

Za vami je pester teden. Pogi Challenge in otvoritev prvega Huawei Iconic Shopa v Sloveniji. Kako bi opisali ta dvojni adrenalin, športni in poslovni?

Pogi Challenge je bil resnično izjemen trenutek in to ne le kot kolesarski izziv, temveč kot priložnost, da predstavimo novo serijo ur Huawei Watch GT 6, ki ima posebaj razvite funkcije za kolesarjenje. Dejstvo, da smo na dogodek pripeljali udeležence iz vse Evrope, me navdaja s ponosom. To pomeni, da so naši nadrejeni prepoznali Slovenijo kot kolesarsko velesilo, kjer vsi poznajo Tadeja.

Otvoritev trgovine pa je bila še posebej pomembna, saj smo pred točno desetimi leti na tej lokaciji odprli svojo prvo trgovino v okviru BigBanga, katero smo zaradi zunanjih izzivov bili kasneje primorani zaprti. Zdaj, po zahtevnem obdobju, se vračamo. Močnejši, bolj povezani in z jasnim sporočilom: Huaweia ne ustavi noben klanec.

Na Pogi Challengeu ste se znašli na istem klancu kot Tadej Pogačar. Kaj gre človeku po glavi, ko vidi, da ga svetovni prvak prehiti, še preden uspe dati v lažjo prestavo?

Najprej pride tisti trenutek tihega spoštovanja. Zanimalo me je, s kakšno hitrostjo bo Tadej švignil mimo, in želel sem mu slediti vsaj za kratek čas. Žal sem začel prepozno in prepočasi ter ostal v množici, ko nas je prehitel. Prihodnje leto poskusim ponovno. Težko bi imel boljšo motivacijo.

Huawei je bil eden glavnih sponzorjev dogodka. Kako je videti Pogi Challenge skozi oči nekoga, ki združuje športni in tehnološki svet?

Kolesarjenju navdušeno sledim že skoraj 20 let in dosežki slovenskih kolesarjev v zadnjih letih so zame nekaj neverjetnega. Kot Slovenec sem izredno ponosen, da najboljši kolesar na svetu prihaja prav iz Slovenije. Navdušen sem tudi, da so vodilni v Huaweiu prisluhnili idejam, kako izboljšati funkcionalnosti ur za kolesarje. To združevanje športne strasti in tehnološkega znanja je zame posebna priložnost.

Arhiv naročnika
Pogi Challange

Vzpon na Krvavec ni šala, 14,9 kilometra in 1189 metrov višinske razlike. Kako se je Huawei Watch GT 6 Pro izkazala med vzponom?

Izredno rad kolesarim v klanec. Krvavec obiščem vsaj dvakrat letno, zato dobro vem, kako se ga lotiti. Pri tem mi je Huawei Watch GT 6 Pro zelo pomagala. Ključno je namreč pravilno razporediti energijo. Ura mi je pomagala vzdrževati enakomerno moč ves čas vzpona, ne glede na naklon. Obenem sem spremljal, da nisem presegel svojega praga srčnega utripa. Na zelo strmih odsekih pa sem spremljal tudi kadenco, da nisem preveč obremenjeval mišic.

Najboljša funkcija pa je, da lahko vse te podatke spremljaš na ekranu telefona, pritrjenega na kolesu, ki ga tako uporabljaš kot pravi kolesarski računalnik.

Arhiv naročnika
Huawei Watch GT 6 Pro

Kaj vam pomeni, da Huawei podpira dogodek, kjer se srečajo profesionalci, rekreativci, družine in otroci? Je to tisti trenutek, ko začutiš, da tehnologija res povezuje ljudi?

Točno to je bil poseben čar dogodka – mešanica rekreativcev, profesionalcev, družin in otrok. Na vrhu Krvavca smo se nato povezali s prijatelji in družino ter skupaj uživali v vzdušju na koncertu skupine Siddharta. V takih trenutkih res čutiš, da tehnologija ni le orodje, ampak most, ki povezuje ljudi z različnimi strastmi.

Po tem, ko ste preživeli Pogi Challenge, ste bolj ponosni na to, da ste prišli do cilja, ali na to, da je Huawei dokazal, da zna držati tempo tudi v športu?

Osebno sem seveda vesel, da sem prišel do cilja v predvidenem času. Še bolj pa sem ponosen, da smo kot Huawei lahko podprli ta izjemen dogodek v naši prelepi državi. Dejstvo, da so naši vodilni prepoznali Slovenijo kot kolesarsko velesilo in nam zaupali, je izjemen pokazatelj zaupanja in ponosen sem, da držimo tempo tako na cesti kot v poslu.

Huawei se v Sloveniji že dolgo povezuje s športom in aktivnim življenjem. Ste to energijo želeli prenesti tudi v novo trgovino?

Da, absolutno. Želimo, da Iconic Shop postane več kot le prodajno mesto. Vodilo je, da gre za prostor, kjer se srečujejo navdušenci nad tehnologijo, aktivnim življenjem in estetiko. Naš ekosistem naprav je namreč zasnovan tako, da spodbuja gibanje in omogoča doseganje osebnih ciljev. Prav tako načrtujemo različne delavnice in dogodke, kjer bomo lahko skupaj z uporabniki odkrivali, kako jim tehnologija lahko pomaga pri športnih izzivih.

Trgovina v Big Bangu Mega je rezultat sodelovanja dveh močnih znamk. Kako pomembno je to partnerstvo?

Partnerstvo z lokalnimi podjetji je kĺjučnega pomena. Sodelovanje z BigBangom, vodilnim slovenskim prodajalcem elektronike, je naravna izbira. V času, ko se velik del prodaje odvija na spletu, je še toliko pomembneje, da imamo močnega partnerja z mrežo trgovin, kjer lahko stranke naše izdelke ne le vidijo, ampak jih tudi osebno preizkusijo.

V trgovini imate razstavljen celoten ekosistem naprav. Kako pomembno je, da ljudje razumejo, kako delujejo skupaj?

To je pravzaprav srce naše predstavitve. Posamezne naprave so odlične, toda pravo moč pokažejo šele, ko delujejo skupaj. Želimo, da obiskovalci doživijo, kako brezhibno prehajajo med napravami, delijo vsebine ali nadzirajo vse z enim dotikom. Ko kupec vidi, kako telefon, ura, slušalke in prenosnik sodelujejo kot en sam organizem, razume pravo vrednost našega ekosistema in kako mu lahko olajša vsakdan.

In za konec pogovora še vprašanje. Ko ste vozili v klanec in odprli trgovino, kje ste našli več zadovoljstva?

Oba dogodka sta bila izjemno posebna, a na različne načine. Vzpon na Krvavec je osebna zmaga, kjer po končanem naporu čutiš neprimerno zadovoljstvo, da si premagal izziv. Odprtje trgovine pa je bilo zadovoljstvo ekipe, vrhunec trdega dela in vztrajnosti v zahtevnem obdobju. To ni bil le poslovni cilj, ampak dokaz, da lahko s skupnim naporom premagamo vse ovire. Zato sta oba dogodka enako pomembna in pomenita veliko zame osebno in za celotno ekipo.

Naročnik oglasa je Huawei.