Klasični hot dog še naprej ostaja vodilni na lestvicah najboljših: je najbolj iskan okus ne le v Sloveniji, ampak tudi na Hrvaškem, Slovaškem, Madžarskem in Češkem. Med ostalimi okusi po številu prodanih kosov izstopata tudi hot dog z okusom paprike in piščančji hot dog, med sezonskimi okusi pa je med strankami priljubljen tudi italijanski hot dog z okusom mocarele in paradižnikov.
Leta 2024 je celotna mednarodna mreža MOL Fresh Corner prodala 43 milijonov hot dogov – toliko, da bi, da če bi jih postavili v vrsto, oblikovali 7.000 kilometrov dolgo verigo, ki bi se raztezala od Ljubljane do Filadelfije.
Največ hot dogov v Sloveniji prodamo na avtocestnih bencinskih servisih, čeprav po prodaji ne zaostajajo veliko niti mestni bencinski servisi, predvsem na štajerskem koncu, kar potrjuje, da je hot dog univerzalen prigrizek, ki si ga številni privoščijo tudi za malico, ne zgolj kot prigrizek na poti.
MOL Fresh Corner se v letu, ko praznuje 10. rojstni dan, v Sloveniji širi
Skupina MOL je leta 2015 predstavila koncept Fresh Corner z namenom, da bencinske servise preoblikuje tudi v kulinarične destinacije. V zadnjem desetletju je MOL Fresh Corner zrasel v eno najvidnejših maloprodajnih mrež v regiji z več kot 1.300 lokacijami. Leta 2024 je mreža prodala 65 milijonov skodelic kave in 43 milijonov hot dogov – to pomeni več kot dve skodelici kave vsako sekundo in 80 hot dogov vsako minuto.
Gastronomsko ponudbo prilagajamo potrebam strank in jo nenehno razvijamo. »V Sloveniji smo trenutno v obdobju rekonstrukcij naših MOL in INA bencinskih servisov, ki so del razširjene mreže. S popolno prenovo trgovinskega in gastronomskega dela na rekonstruirane bencinske servise uvajamo tudi celovito MOL Fresh Corner ponudbo, ki zraven Fresh Corner kave in Fresh Corner hot dogov vključuje med drugim še sveže pripravljene sendviče, pekovsko pecivo, predvsem na avtocestah pa tudi tople obroke,« je povedal vodja maloprodaje MOL-a v Sloveniji Neven Kolanović. »Do začetka avgusta bomo na 17 MOL in INA bencinskih servisih, kjer celovita MOL Fresh Corner ponudba še ni na voljo, strankam ponudili MOL Fresh Corner kavo in MOL Fresh Corner hot dog, kar pomeni, da postajata paradna konja naše gastronomske ponudbe tudi v Sloveniji vse dostopnejša.«
Leto praznovanja in presenečenj
Ob 10. obletnici Fresh Cornerja MOL tudi v Sloveniji pripravlja številne aktivnosti. Člani programa zvestobe MOL Move lahko vsak mesec pričakujejo ekskluzivne popuste, seveda pa bomo tudi v prazničnem letu nadgrajevali MOL Fresh Corner ponudbo s sezonskimi specialitetami. Fresh Corner je pomemben steber trajnostne strategije Skupine MOL, katere cilj je podjetje še bolj približati potrošnikom.
Skupina MOL je zavezana k transformaciji svojega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv k nizkoogljičnem, trajnostnem poslovnem modelu in si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050, medtem ko bo oblikovala nizkoogljično krožno gospodarstvo v regiji srednje in vzhodne Evrope.
Naročnik oglasa je MOL Slovenija d.o.o.